wtorek, 2 września 2014

Kredkowe: Silje, Liv, Heming (?) i ... oko;)

   Kolejna porcja rysunków wykonanych kredkami. Robię je w ramach ćwiczeń korzystania z tej tradycyjnej techniki, by przejść potem do bardziej realistycznych portretów. Tak więc dzisiaj prezentuje Silje, Liv, Heminga (lub, jeśli wolicie, to może być to ktoś inny) oraz mały bonusik;)

Silje kojarzy mi się z pogodą ducha, wesołością, fiołkowymi oczami i kasztanowymi włosami:)



Jej córeczka Liv, wyróżniała się lokami w kolorze niepolerowanej miedzi, oraz delikatną urodą.


Czas na mężczyznę. Rysując stawiałam na Heminga, za jego młodzieńczych lat. Przystojny blondyn, o zniewalającym uśmiechu i czarujących oczach.  A może wam pasuje na kogoś innego? Np. Linde-Lou?:)


Mały gratis, czyli bardziej realistyczne oczko;)



Którą z postaci chcielibyście zobaczyć w takiej formie?:)

17 komentarzy:

  1. Rysunki jak zwykle świetne, tylko jedna uwaga co do oka. Rzęsy nie powinny wyrastać prosto z oka, tylko z krawędzi linii wodnej (http://ilojleen.blogspot.com/2012/06/najczesciej-popeniane-bedy-w.html pkt.1). Moim zdaniem ta drobna zmiana czyni oczy o wiele bardziej realistycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Najlepsze jedt to że znam tę zasadę i sama nie wiem czemu nie zastosowałam jej. Następnym razem muszę o niej pamiętać.

      Usuń
  2. Dobrze Ci idzie z tymi kredkami :) Oby tak dalej! Fajnie wyszedł Ci nosek na 1 rysunku. Masz bardzo oryginalną kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heming podoba mi sie bardzo :) moze marco i ulvar razem?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na rysowanie postaci i Twoja wytrwałość. Prowadzisz tego bloga od lat i widać ładny postęp. ;) Do tego fajnie, że bawisz się różnymi stylami. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,rysowanie Ludzi Lodu chyba nigdy mi się nie znudzi;)

      Usuń
  5. Proszę zrób dokończ komiks demon nocy!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajny blog, który śledzę już od dawna. Kocham Sagę o Ludziach Lodu i Twoje rysunki. Sama niedawno założyłam bloga. Może nie o Ludziach Lodu :), ale jak masz chwilę to wpadnij.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się włosy Liv, i te piegi!
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże, opóźnienie, które zdarzyć się może tylko mi. ;__; Piękne są te Twoje rysunki, ale już Ci kiedyś mówiłam. Sama nie wiem, co powiedzieć, bo ja i komentarze to bardzo niedobrana para. Dlatego właśnie raczej już sobie pójdę i nie będę Ci bloga zaśmiecać bezsensownymi komentarzami.
    Tylko, kiedy będą następne rysunki? ;__;
    Ja czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się z każdego komentarza:) oj bardzo bym chciała coś dodać, tylko nie umiem wygospodarować na to czasu. Chyba dzisiaj coś narysuje zaraz po nauce pisania z synkiem:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...