wtorek, 26 maja 2015

Dużo bazgrołów (2)

Sporo nazbierałam bazgrołów w ostatnim czasie. Będą więc rysunki niedokończone, szkice ćwiczeniówki i kilka karykatur:)

Zacznę od rysunków, które powstają w ok. 5-10 min. Czasami kiedy świerzbi mnie ręka a nie mam pomysłu na coś konkretnego to bazgrze szybkie szkice. Obiecałam sobie, że będę częściej ćwiczyć rysunek, dlatego na końcu zestaw oczu:)















Teraz pokażę Wam jak często zaczynam coś i nie kończę, niestety chyba nigdy się tego nie oduczę. Bardzo możliwe, że za jakiś czas wrócę do któregoś z poniższych rysunków. Może podpowiecie mi który dokończyć?









Na koniec pokarzę Wam kilka karykatur, zgadniecie kto to?:)





Trochę się tego nazbierało:) Postanowiłam znaleść czas na codzienne szybkie bazgrolenie i wrzucanie ich na bloga co jakiś czas, aby mieć większą motywację;)
A karykatury to: A. Julie, J.Roberts i Doda:)

5 komentarzy:

  1. Błaagaaam dokończ Heikego i Vinge oraz Tule ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę koniecznie dokończyć rysunek pierwszy! Wygląda jak okładka do SoLL ;) Fajnie, że tak dużo szkicujesz. Ja nie mam na to jakoś ostatnio czasu, ale planuję wyzwanie. Sporo rysujesz ostatnio tradycyjnie widzę. Coś bym chciałam nowego z dp u Ciebie zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodze, że Heike i Vinga sie spodobali chociaż mi nie bardzo. Postaram się ich dokończyć:)
      Szczerze mówiąc to tablet schowałam do szafy bo i tak nie mam kiedy siedzieć przed kompem...ale mam małą ochotę go wyciągnąć. Czekam tylko na jakiś pomysł i większy zapał:)

      Usuń
  3. Tule proszę <3 piękne rysunki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...