sobota, 23 maja 2015

Nowe kolekcjonerskie wydanie w Polsce Sagi o Ludziach Lodu


Wspaniała wiadomość dla Sagowiczów. Ukazała się nowa seria Sagi o Ludziach Lodu. Książki są wydane w stylu Norweskim i mają twarde okładki. Pierwszy tom kosztuje 4.99 następne podejrzewam o około 12 zł biorąc pod uwagę koszt całości. Pierwszy tom jest już w kioskach, a kolejne co wtorek.

Mam już swoją kolekcję, wydania Pol-Nordica więc tej nie będę zbierać chociaż kusi oj kusi:) Macie zamiar kolekcjonować tę sagę czy jesteście już jej szczęśliwymi posiadaczami?

9 komentarzy:

  1. też mam z Pol-Nordica :) odziedziczyłam po mamie XP aaa i kiedy będzie kolejne drzewo genealogiczne?Nie to żebym poganiał czy coś ale warto wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama też miała, ale oddała komuś jeszcze zanim zaczęłam się tym interesować. Swoją kolekcję kupiłam na allegro.
    Co do drzewa to nie wiem, na razie mam inne plany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne wydanie!! Też mam z Pol-Nordica, ale jakbym nie miała, to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała informacja. O wiele fajniejsze wydanie niż ostatnie :) Ja mam to z Faktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odziedziczyłam po babci mam z Faktu. Czy mogłabym poprosić o narysowanie Kola Simona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale narysowałam już Kola i Annę Marię:) Być może po przeczytaniu Martwych Wrzosów ponownie go narysuje.

      Usuń
    2. Och bardzo dziękuję i nie wiedzialam bo odwiedzam bloga od niedawna

      Usuń
    3. W takim razie oto link do rysunku:
      http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2012/05/anna-maria-i-kol-simon.html?m=1
      To dosyć stary rysunek:)

      Usuń
  6. ja kolekcjonuję :D właśnie czytam 12 część :D miałam całą sagę bo mama kupowała ale gdzieś zaginęła :/ Świetny blog ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...