piątek, 12 czerwca 2015

Polowanie na...Sol-digital painting

   Nie łatwo mi było powrócić do rysowania komputerowego. Rysunek tradycyjny powstaje u mnie z reguły w dwa dni, natomiast poniższy digital painting malowałam tydzień. Sami teraz widzicie czemu tak rzadko robię grafiki komputerowe. 
Mimo to z przyjemnością zainstalowałam tablet i odpaliłam Photoshopa:)

   Żeby ograniczyć czas spędzony przed kompem cały szkic zrobiłam na kartce i zeskanowałam. W Ps zmniejszyłam krycie szkicu i malowałam od razu kolorami na czysto. Na koniec szkic usunęłam. Nie jest to więc typowa ilustracja, w której rysuje kontur i wypełniam go kolorami. Chciałam żeby było bardziej 3D:)

  Tło natomiast wykonałam na bazie gotowych pędzli trawy i drzew. Mega pomocne! Na to nanosiłam światła i cienie.

  Sama scena każdemu Sagowiczowi na pewno jest znana. Chciałam rysunkiem przedstawić drugą część Sagi i stwierdziłam, że kojarzy mi się ona zawsze z młodą Sol wędrującą do lasu aby czarować:)


Poniżej Możecie zobaczyć zbliżenia rysunku. 





Oto szkic , na którego podstawie powstał rysunek. Jak widzicie zrezygnowałam z kościółka i chmurek, a węzełek ma inny kształt:)



Jest jakaś scena, która szczególnie kojarzy wam się z drugim tomem Sagi?


7 komentarzy:

  1. Boożeee jaka śliczna Sol ^^ genialnie Ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo się ciesze, że ci się podoba. Dziękuję:)

      Usuń
  2. No niestety... U mnie też rysowanie postaci (do tego z tłem) zajmuje bardzo dużo czasu. Żałuję, że nie rysuję więcej, ale teraz skupiłam się na szkicowaniu i wałkowaniu tematów proporcji i innych tego typu ;) Mam nadzieję, że wreszcie to ogarnę. Sol jest genialna! Moja ulubiona część to 3, kiedy Sol jest już dorosła. Moja ulubiona bohaterka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę Sol jest przepiękna napodziwama masz prawdziwy talent��

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę Sol jest przepiękna podziwama cię masz prawdziwy talent

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy rysunek. Może nie należy do najpiękniejszych, ale całkiem ładny. Chociaż ja widzę sobie Sol z lokami, a nie falami na głowie, ale tak też może być. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...