wtorek, 3 listopada 2015

Kolejne postacie do drzewka, czyli Vemund i inni:)

    Na dzisiaj przygotowałam trzy postacie. Pierwsze dwie są mi niemal nieznane i ich wyobrażenie to głównie podobieństwo do ich dzieci. Być może ktoś z Was zna szczegóły ich wyglądu, ja niestety nie:/

Olov, mąż Ingeli. Ich wnuczka to Anna Maria, która jak wiecie ma ciemną urodę, stąd dziadek też "ciemny":)


Vibeke, żona Arva Gripa i matka Gunilli. Chciałam żeby była podobna do córki i miała łagodne, ciepłe rysy twarzy.




Ostatnią postacią jest już bardziej mi znany wybranek Elisabeth - Vemund. Z opisów pamiętam, że miał bujne, brązowe włosy i był przystojny. Na rysunku ma trochę za łagodne spojrzenie, wszak Vemund był na początku niedostępny i tajemniczy. 



Do narysowania pozostał mi Arv Grip. Mam przed oczami sędziwego bibliotekarza, ale miło by było gdybyście podpowiedzieli mi jakieś szczegóły jego wyglądu:)



4 komentarze:

  1. pięknie <3 ale w tym poście moim faworytem jest Olov :3 czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam rysunki, pomyślałam, kurcze... masz bardzo podobną technikę rysowania do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie :) To teraz musisz mi się pochwalić rysunkami;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...