środa, 6 stycznia 2016

Dotknięci Złym Dziedzictwem Ludzi Lodu - rysunki - Film!

     Z okazji Nowego Roku zapraszam na małe podsumowanie mojej dotychczasowej twórczości. Postanowiłam, że będzie miało ono postać filmu, jednak rysunków jest zbyt dużo żeby pokazać je na raz w jednym filmie. Podzieliłam więc je na kategorie i pierwszą będzie: Dotknięci Złym Dziedzictwem. Zapraszam do oglądania i komentowania:)





Rysunki powstały na przełomie około 4 lat, więc nie wszystkie są"piękne". Jednak do każdego mam sentyment i każdy jest do mnie wyjątkowy:)


Podoba Wam się taki sposób podsumowania twórczości? Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Osobiście uważam, że wszystkie Twoje rysunki są świetne i godne podziwu <3 z niecierpliwością czekam na następny filmik oraz drzewo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, kocham ową Sagę, a Twoje rysunki są przegenialne :D Życzę jak najbardziej weny i pomysłów, ponieważ masz talent, który warto wykorzystać. Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...