czwartek, 7 stycznia 2016

Szkice 2016, ćwiczę i będę ćwiczyć;)

     Ten rok zaczęłam z postanowieniem, że będę więcej rysować. Pamiętam, że co roku sobie to obiecuje i wydaje mi się, że w roku 2015 udało mi się to spełnić. Postaci do drzewa genealogicznego jest około 80 oraz sporo nowych większych rysunków, głównie techniką kredek.

   W tym roku chciałabym rozwinąć umiejętności rysowania kredkami portretów, być może i zwierząt. Bardzo bym też chciała powrócić do malowania grafik na komputerze, ale cały czas mam problem z zacinającym się programem, kiedy podłączę tablet:/

   Poniżej prezentuje nowe rysunki, które nie są jakieś ambitne, ale stanowią ćwiczenia kolorowania kredkami, a na końcu coś z innej beczki:)

1. Ta kobieta to miała być Silje, ale brak jej odpowiednich kolorów oczu i włosów. Widać, że jej  lewe oko jest większe od prawego i ogólnie zachwiałam proporcję bo nie zrobiłam dokładnego szkicu przed rysowaniem.



2. Ćwiczyłam rysowanie oczu.







3. Próbowałam też swoich sil w rysowaniu zwierząt. Oby dwa rysunki są niedokończone.



4. Jeszcze całkiem z innej beczki, ćwiczenia w malowania farbami akrylowymi:


5. Na koniec własnoręcznie zrobione bransoletki;)


Do następnego razu:)

2 komentarze:

  1. Wszystko i tak pięknie <3 A co do tej dziewczyny: dopóki nie przeczytałam opisu to się nawet nie skapnęłam z tym okiem XP nie wiem,może ślepa jestem albo na pierwszy rzut oka tego nie widać ;) w każdym razie jest prześlicznie narysowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:D Może faktycznie na pierwszy rzut oka nie widać, ja zauważyłam dopiero na zdjęciu:P

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...