sobota, 13 lutego 2016

Pary z SoLL - Gabriella i Kaleb

     Za niedługo walentynki, więc jak co roku przygotowałam rysunek pary z Sagi o Ludziach Lodu. Tym razem będzie to Gabriella i Kaleb. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)


Ta para nie od razu przypadła sobie do gustu. Kaleb uważał Gabriellę za nadąsaną, myślącą tylko o swoich (błahych) problemach panienkę. Natomiast Gabriella niemal bała się tego z pozoru nieczułego, ostrego blondyna. Na szczęście oboje nie zapomnieli co oznacza opieka i współczucie dla biednych i moim zdaniem to ich połączyło:)

Jak podobała Wam się ich historia? Życzę wszystkim udanych walentynek:)

5 komentarzy:

  1. Prześliczny rysunek. Kaleb wyglada troche jak John Smitch z "Pokachontas"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bo się wzorowałam na Pokahontas i Smithie:)

      Usuń
  2. Gabriella ma prześliczne oczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, pamiętam Cię z socjum o soll, które kiedyś prowadziłam. Bardzo podziwiam twoje hobby, które znalazło swój przekład w Sadze. Keep up the good work! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ciebie też pamiętam:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...