środa, 16 sierpnia 2017

Dementor - fan art

  Cześć ludziska:) Dawno nie dodawałam posta, a przecież tyle rysuje. Czytam sobie Harrego Pottera, więc nie bądźcie zdziwieni, że w najbliższym czasie będzie sporo fan artów nawiązujących do tej właśnie serii. Zanim jednak przejdę do rysunku muszę Wam się pożalić, że te wakacje są dla mnie wyjątkowo uciążliwe. Dawno nie narzekałam na aż taki brak czasu na blogowanie:/ Chociaż z drugiej strony mam też trochę dosyć komputera, więc unikam ostatnio laptopa jak ognia:P Mimo to staram się odwiedzać Wasze blogi, jeżeli jeszcze gdzieś nie dotarłam to zrobię to wkrótce;)

Dzisiaj pokażę Wam moje wyobrażenie Dementora, którego narysowałam ołówkami akwarelowymi. To mój debiut w tej technice, ale nie wyszło najgorzej;) Ołówki te idealnie nadają się na mroczniejsze obrazy, szczególnie fajnie rysuje/maluje się nimi chmury:) Do tego przetestowała mój nowy szkicownik, który niestety okazał się nie fajny w współpracy z kredkami, za to techniki wodne znosi dzielnie:) Zarówno ołówki jak i szkicownik możecie zobaczyć w TYM poście.

Czas na Dementora - jest to zjawa, strażnik Azkabanu, swoimi wielkimi ustami wysysa z ofiary szczęście, aż w końcu całą duszę. Jego ciało pokrywają liszaje, a twarz niemal zawsze jest zakryta, odsłaniają ja tylko wtedy, kiedy chcą złożyć na kimś pocałunek śmierci.


Jest trochę mrocznie, ale wiedźcie, że takie klimaty są mi bliskie i dobrze się z nimi czuje;) A następnym poście będzie coś zdecydowanie weselszego:) Kto śledzi mnie na Instagramie ten troszkę już widział;)

Jak Wam się podoba taki stwór? Malowaliście kiedyś ołówkami akwarelowymi? Jak mijają Wam wakacje? Pozdrawiam:*






12 komentarzy:

  1. Ty to normalnie jesteś mistrzem w mrocznych klimatach ;) Świetna praca, nie ma tu ani jednej rzeczy do której można by się przyczepić. Perfekcja! Ołówki akwarelowe są mi obce i sądzę że technika by mi nie podpadła, więc podaruję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć ^^ Ja też byłam pewna, że takie ołówki mi nie podejdą, ale jednak się przydały, chociaż do rysowania słodkich pokemonów i dziewczynek to faktycznie mogą się nie nadawać. Jednak z drugiej strony taki mroczny pokemon, to by było coś xD

      Usuń
  2. Jejku, śliczna praca! Cudowny ten dementor, ja też w końcu muszę się zabrać za rysunki jakichś osób z HP, a nie ciągle te Insygnia Śmierci rysuję xd Super wyszła Ci ta praca! Z chęcią zajrzę na Twojego Instagrama ;)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie:)Bardzo chętnie bym zobaczyła postacie z HP w Twoim wykonaniu, mam nadzieje, że uda Ci się z tym ruszyć ^^
      Zapraszam serdecznie! @klaudek884

      Usuń
  3. Dementor jak żywy ;) świetna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawa wyszła świetnie :)
    Wakacje u nas mijają baardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super, bardzo mrocznie, idealnie oddaje nierzeczywisty, horrorowy klimat .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie klimaty :) Pozdrawiam serdecznie

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...