piątek, 25 sierpnia 2017

Hipogryf Dziobek i Sybilla Trelawney - fan arty

Hej wszystkim:) Pozostał nam ostatni tydzień wakacji i pewnie większość z Was już jest niestety po urlopie. Mój wyjazd na szczęście jeszcze przede mną, więc mam nadal wakacyjny nastrój :D Co prawda pogoda już nas tak nie rozpieszcza, dużymi krokami nadchodzi jesień, a jest to piękna pora roku, także nie ma co się smucić ^^
Jutro jadę nad jezioro Nyskie i nie będzie mnie tydzień. Mam zamiar ograniczyć internet do minimum, posta na pewno nie będzie, dlatego dzisiaj jest dobry moment, by coś tu wrzucić;)

Pierwszy rysunek przedstawia Hardodzioba - jest to fantastyczne zwierzę będące połączeniem konia, orła i chyba lwa...w każdym razie taki misz masz xD Wykonałam go cienkopisem. Początkowo na rysunku był też Harry Potter, ale brzydko go pocieniowałam, więc został brutalnie wycięty :P
Piórko należy do jakiegoś drapieżnego ptaka, znalazłam je w Sokolarni na Czantorii w Ustroniu:)


Ten rysunek przedstawia nauczycielkę wróżbiarstwa, prof. Sybille Trelawney. Jak widać ma nieciekawą minę widząc w szklanej kuli Ponuraka ;) Wykonałam ją kredkami akwarelowymi i żelopisami.



Na dzisiaj to tyle, życzę Wam udanego weekendu i do zobaczenia we wrześniu! :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rysunki ;) Nauczycielka wróżbiarstwa cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe to ptaszysko :o
    Pogoda jest teraz świetna! Nie parzy tak, jak w lipcu, da się żyć. I spać. Od paru dniu, przez te zimne noce świetnie mi się śpi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak brutalnie wyciąć Harry'ego, biedny xD. Za to ręką ciekawie wyszła i w sumie z takim niedopowiedzianym elementem fajnie się prezentuje. Te wielkie oczy Sybillie kojarzą mi się z atomówkami.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro wyszedł mi tak brzydko, to doigrał się xD
      Świetne skojarzenie z tymi atomówkami ^^ Dzięki:)

      Usuń
  4. Ten Hardodziob jest taki piękny! Sybilla z resztą też, tak uroczo wyszły jej oczy! "Otwórzcie swoje wewnętrzne oko!" Xdd udanego wyjazdu!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wychodzą ci zwierzęta i różne stwory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku! Obie prace super, choć każda wykonana w zupełnie innym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauczycielka wróżbiarstwa wyszła uroczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sybilla wygląda świetnie, fajnie, ze dałaś jej tyle dodatków, bransoletek itp. Tło też robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...