wtorek, 10 października 2017

Fan art Rity Skeeter i powrót do czytania Sagi o Ludziach Lodu

Pisałam ten post jakieś pół godziny, a tu błąd bloggera i nic się nie zapisało...eh :( Więc od początku...

Witajcie kochani:) Na dzisiaj przygotowałam dla Was fan art ekscentrycznej dziennikarki z Harry'ego Pottera - Rity Skeeter, jednak zanim do niego przejdę chcę się z Wami podzielić pewną refleksją.

Bardzo pragnęłam narysować coś związanego z Sagą, więc wzięłam się za nowe pokolenie do drzewa genealogicznego. Niestety, kilka podejść do postaci skończyło się klęską i wyrzuconymi kartkami:(
Postanowiłam spróbować zrobić okładkę, ale nic z tego nie wyszło. Trochę się załamałam, bo chciałam, a nie mogłam, okropne uczucie. Pomyślałam więc, że ten zastój weny, czy jak to nazwać, może być spowodowany brakiem kontaktu z książkami, oraz fanami. Sagę ostatni raz czytałam kilka miesięcy temu, a forum zamarło, więc znikąd nie docierają do mnie inspirujące bodźce. Nawet na blogu już prawie nikt nie pisze o Ludziach Lodu:(
W tym roku zaczęłam czytać Sagę od nowa, jednak w czerwcu utknęłam na tomie "Samotny". Wczoraj po niego sięgnęłam i znowu się wkręciłam, mam nadzieję, że Saga ponownie zacznie mnie inspirować:)

To jest też dobry moment, aby przypomnieć o fan page'u forum fanów Sagi o Ludziach Lodu, którego jestem współ-administratorem. Mam nadzieję, że się tam spotkamy:) Oto link:

0/https://pl-pl.facebook.com/Saga-o-Ludziach-Lodu-forum-fanów-646227085403530

Przejdę teraz do fan arta. Wybrałam postać Rity Skeeter, bo była dosyć dokładnie opisana w książce i wyraźnie się wykreowała w mojej głowie;) Poza tym uważam, że jest bardzo barwną i ciekawą bohaterką. Zgadzacie się ze mną?

Rysunek wykonałam markerami, kredkami i żelopisami. 


Na dzisiaj to wszystko, następny post będzie dotyczył jednego ze zwierząt występujących w Harrym Potterze, razem z zdjęciami krok po kroku:)

Pozdrawiam serdecznie:)




21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny FanArt. Ma w sobie to coś.
    Mam sagę w domu, ale jeszcze jej nie czytałam. Muszę się skusić. Idzie zima, jesienne wieczorka więc myslę - będzie co robić.
    Z radością czekam na kolejny wpis a Harrego bardzoo lubię.

    ps. Link do fanpejdża mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Nawet nie wiesz jak zazdroszczę, że jeszcze jej nie czytałaś:) Wszystko przed toba, mam nadzieję, że kiedyś się skusisz.
      Dzięki za info, link poprawiłam, mam nadzieję, że teraz ci się uda:)

      Usuń
  2. Wow! Świetnie ją narysować, widać po niej charakterek :D
    W ogóle fajnie że potrafisz wyciągnąć tyle inspiracji z jednej serii książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Seria genialnie napisana, więc jest z czego czerpać:)

      Usuń
  3. Twoja Rita jest bardzo podobna do tej z filmów o Harry'm :) Wyszła Ci świetnie!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwna postać :) Rysunek wspaniały jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwala mnie jej mina, dobrego redaktora, który wszędzie węszy i szuka sensacji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile to razy miałam taką sytuację, że piszę piszę a tu nagle pstryk i nie ma przepadło gdzieś w odmętach bloggera :) piękny rysunek! naprawdę wspaniały :) czekam na rysunki z sagi o ludziach lodu, bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że uda ci się narysować i kilka tu opublikować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się wkurzyć;)
      Też mam nadzieje w końcu coś stworzyć z Sagi, dzięki:)

      Usuń
  7. Bardzo fajna praca, przyciąga wzrok :)
    Ja planuje przeczytać sagę o Królestwie Światła bo w bibliotece miejskiej zauważyłam że jest a półkach. Mam możliwość rezerwacji więc sobie zaklepie.
    A Ty czytałam?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Nie czytałam i chyba nie będę miała niestety okazji, chyba że audiobook...

      Usuń
  8. Ale ta postać ma super okulary, haha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że to charakterystyczna i wyróżniająca się postać, więc nie dziwię się, że jej opis pobudził Twoją wyobraźnię :)

    Co do Sagi, myślę, że masz rację co do kontaktu ze światem z powieści oraz z fanami. Jak się wciąż przebywa w jakimś zmyślonym uniwersum to pomysły same się pchają do głowy. Sama miałam w planach zilustrować postacie z pewnej serii fantasy, gdy ją czytałam, miałam pełno pomysłów. A teraz jakoś uciekły i pomysły, i chęci :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...