wtorek, 3 października 2017

Zbiór rysunków z ostatniego miesiąca, post zbiorczy ;)

Hej wszystkim :D Mam ostatnio małego lenia i wiele rzeczy przychodzi mi z trudem. Muszę niestety zaliczyć do tego rysowanie i wchodzenie na bloggera:/ Jednak zaczęłam kolejne pokolenie do drzewa Ludzi Lodu, więc nie jest źle, może to jakoś pójdzie, bo wiem, że jest kilka osób, które czeka na dalszy ciąg:)
Pogoda się zmieniła i za oknem mamy typową jesień, kto się cieszy? Osobiście nie mam nic przeciwko, lubię taką aurę, także poczułam się na siłach napisać posta ^^

Mam sporo zaległych rysunków, oczywiście o tematyce Harrego Pottera. Postanowiłam wrzucić je wszystkie do jednego posta, bo inaczej nigdy tego nie nadrobię :/ Dobrze, zaczynamy:)


Harry Potter chibi, który łapie znicz. Pamiętam, że rysowałam to z braku laku, na rozruszanie markerów xD


Jednorożec. Namalowałam go farbami akwarelowymi, na żywo wygląda nieco lepiej:)




Syriusz Black w wersji filmowej. Bardzo chciałam narysować realistyczny portret, ale w połowie pracy znudziło mi się i dokończyłam na szybko gryzmołami. Efekt okazał się nie taki zły;)


Szalonooki. Do tej postaci przymierzałam się trzy razy, ciężko mi było przelać na papier moje wyobrażenie tej postaci. Ostatecznie jestem całkiem zadowolona, chociaż tło mogłoby być inne, nie chciało mi się nad nim myśleć ;)



Trytonka Murkus. To mój ostatni rysunek, przedstawia przywódczynię trytonów. Zdjęcie niestety nie do końca oddaje kolorystykę, a szkoda, bo wyszła całkiem fajnie.


Zrobiłam też zakładkę do książki, oczywiście z motywem HP chociaż bardzo minimalistycznym;) Kolorowe plamy to akwarele, literka to czarny cienkopis i biały żelopis, nic zmyślnego ^^


Na dzisiaj to tyle, dziękuję za odwiedziny i uwagę, napiszcie, co Wam się podoba bardziej, a co mniej. Trzymajcie się ciepło:)


21 komentarzy:

  1. śliczne rysuneczki! a ta zakładka mnie urzekła!! ****^^ -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rysunki. Najbardziej podoba mi się chibi Harry, Syriusz i Jednorożec :D
    https://pokoloroffana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są dobre, choć każda w trochę innym klimacie :)
    Urzekł mnie Harry, jest przeuroczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Syriusz bardzo dobrze wyszedł, dużo linii i te spojrzenie dają fajny efekt. Jednorożec też mi się bardzo podobna, ma to coś, fajnie dobrane kolory. Zakładka fajnie Ci wyszła, oszczędna w szczegóły, ale literka H jest fajnie zaprojektowana, przez co nie wydaje się być taka pusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rysunki! A Harry jest cudowny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje rysunki, z dnia na dzień robisz ogromne postępy.:)
    Jednorożec jest genialny, :) akwarele to trudna technika wbrew pozorom😊 ale Ty masz dar w rękach widać.
    Za każdym razem jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Akwarele to moja pięta Achillesa, ale staram się:)

      Usuń
  7. świetne rysunki, Harry najlepszy :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Syriusz - świetny klimat i ta tajemniczość!

    A Trytonka mega! Uwielbiam wszelkie syrenowate stwory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...