niedziela, 17 czerwca 2018

Nadrabiam fanarty z ostatnich miesięcy - Harry Potter

Witajcie wszyscy! Ostatnio pisałam Wam, że mam sporo rysunków do wstawienia na bloga i nie jestem już w stanie porozdzielać ich na osobne posty, więc dzisiaj będzie właśnie taki zbiorczy wpis, aby nieco mieć to z głowy xD

Wszystkie przedstawione tu rysunki, to będą fanarty z Harry'ego Pottera i postaram się je króciutko opisać. Zapraszam :)

Zacznę od fanartów z serii "Huncwoci", która niestety nie jest kompletna, bo brakuje James'a Pottera, na razie ;) Postacie są w wieku szkolnym, stąd barwy domu, do którego należą i "młoda" aparycja xD

Remus Lupin


Syriusz Black


Peter Pettigrew


Kolejną postacią jest Tonks. Narysowałam ją dosyć bajkowo, duże oczy i ten jej świński nos, którym się chwaliła xD Włosy miały byc bardziej różowe, ale nałożyłam za dużo cieni.


Następnie Tom Riddle, również z czasów szkolnych. Zdjęcie wyszło troszkę ciemne wybaczcie :/


Teraz coś z innej beczki, prosty rysunek przedstawiający Złoty Znicz.


W między czasie zrobiłam sobie bransoletkę z znakiem Insygniów Śmierci. Wzorek wypaliłam pirografem, reszta to drewno i sznurek.


Mam też Hermionę, narysowaną na podstawie kadru z filmu KLIK. Chciałam poćwiczyć rysowanie kredkami i pastelami na brązowej kartce;)


Poniżej 10-cio minutowy szkic Greybacka. Docelowo miałam narysować go na komputerze i nawet zaczęłam, ale jakoś wychodzi mi wciąż zbyt przystojnie jak na tego obrzydliwca xD


Oliver Wood biorący kapiel xD


Severus Snape wykonany ołówkiem


Ręcznie namalowane etui na telefon, Znak Insygniów Śmierci jest przerysowany. KLIK


Komiksowa wersja Argusa Filcha


Kolejna komiksowa wersja, tym razem Billa Weasleya


Na dzisiaj to tyle, jeden rysunek zostawiłam sobie na osobny post xD 

Lecę teraz zobaczyć co słychać na Waszych blogach. Jeśli macie jakiś ciekawy post, którego jeszcze nie skomentowałam, to dajcie znać w komentarzu ;) Do następnego😘


20 komentarzy:

  1. Piękne prace, co do jednej.:) Tom Riddle wyszedł ci boski. :) Świetna bransoletka i cudne etui.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile prac ;-) bardzo fajnie się prezentują , powala mnie mina Argusa, idealna do sytuacji. Riddle wyszedł super ,zawarłaś w tym portrecie ,to coś złego, co siedzi w nim. Bardzo podoba mi się też rysunek z Hermioną, dobry pomysł z wykorzystaniem brązowej kartki i ze nie wszystko jest pokolorowane ,praca przez to dostała takiej lekkości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty pięknie rysujesz i oczywiście najlepsze postacie :D Uwielbiam Huncwotów. Tonks ze swoim noskiem po prostu rozbraja. Hermiona pięknie Ci wyszła <3 ale i reszta super :) Bransoletka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Huncwotów, chociaż James'a chyba najmniej (tzn. nie licząc Glizdogona oczywiście), bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Beautiful post! I like your drawings! :)
    Following you! Follow back?
    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki. Bardzo spodobała mi się Hermiona i Tonks. Ten drugi rysunek ze względu na nietypowy nos i kolor włosów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    mischotta.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  6. Severus robi wrażenie, Twoja "wersja" postaci podoba mi się bardziej od filmowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...