czwartek, 5 lipca 2018

Fanart Molly Weasley

Witajcie wszyscy! Mam dzisiaj dla Was mój najnowszy rysunek, ale zanim do niego przejdę chcę Wam podziękować, że mimo iż coraz rzadziej pojawiają się wpisy, to jednak tu zaglądacie :* Jeśli czyta to teraz jakiś nowy człowiek, to serdecznie go witam i zachęcam by został na dłużej ^^

Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na rysowanie, ponieważ wreszcie znalazłam pracę i mój dzień jest przez to krótszy o 8 godzin xD Skończyło się błogie leniuchowanie po ogarnięciu domu, kiedy to mogłam godzinami siedzieć nad kartką lub książką...mimo to cieszę się, że zarobię trochę grosza na nowe artystyczne haule zakupowe 😅 Staram się też rozwijać w kierunku realistycznego rysowania, stąd coraz częściej przyjmuje zlecenia na portrety. Obecnie rysuję pamiątkę z ślubu, także mam nadzieję w przyszłym tygodniu ją tu pokazać ;)

Skoro jesteśmy przy realizmie, to dzisiejszy rysunek idzie właśnie w tym kierunku. Znalazłam piękną fotografię, przedstawiającą filmową Molly Weasley. Lubię rysować postacie, które wyrażają wiele uczuć, a na tym zdjęciu aktorka ma wspaniałą mimikę twarzy. Zdjęcie możecie zobaczyć TUTAJ.
Poniżej rezultat mojego bazgrania:




Do portretu użyłam kredek Polycolor Portrait, ale niestety nie wiedzieć czemu zrobiłam szkic na zwykłej kartce do drukarki, zamiast na porządnej kartce z bloku. Zorientowałam się dopiero, kiedy zaczęłam kolorować i kredki dziwnie ślizgały się po papierze 😱
Szkic zajął mi wiele czasu, więc szkoda mi było zaczynać od nowa. Mimo to nigdy więcej nie będą próbowała rysować Polycolorami na kartce ksero. Kredki się ślizgają i nie da się nakładać kolorów na siebie, także odradzam!

Usta ma zupełnie inne, ale w sumie to nie jest takie ważne, bo najbardziej zależało mi na oczach;) Tak na marginesie lubicie filmową Molly? Ja uważam, że została bardzo dobrze zagrana ^^

Poniżej etapy powstawania:



To by było na tyle, dziękuję za odwiedziny i komentarze :* Życzę wszystkim miłego wieczora :)

21 komentarzy:

  1. Wyzwanie na kartce ksero, mimo wszystko bardzo dobrze Ci wyszło ;-)
    Brakuje mi trochę tego wyraźnego cienia na policzku, dodał by tajemniczości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam, trochę obawiałam się szaleć z tymi cieniami ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się! Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pracy! To męczące i nie zawsze przyjemne zajęcie, ale ma jeden plus który wynagradza godziny spędzone w robocie- wypłata! Może napiszesz nam gdzie pracujesz, jak oceniasz ta pracą i w ogóle coś o niej? ja chętnie bym poczytała :) Piękny rysunek! Jak zawsze, fanatyczna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Co do pracy, to lubie to co robie, chociaż faktycznie czuję się mega zmęczona, ale fajnie mieć więcej grosza;)

      Usuń
  4. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Julie Walters znakomicie wcieliła się w role Molly. Uwielbiam ją :)
    Co do rysunku... Jestem w szoku i nie mogę oczu oderwać! Jest piękny i bardzo realistyczny :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, jedna z lepszych ról:) Dziękuję, ja również pozdrawiam;)

      Usuń
  6. Szczękę zbieram z podłogi, światłocienie rewelacyjnie. Piękny portret.
    Gratuluję znalezienia pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały portret, niezwykle realistyczny! Porównałam ze zdjęciem - niemal identyczny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...