sobota, 4 sierpnia 2018

Nieśmiałek, chochlik i bazyliszek, czyli fanarty fantastycznych zwierząt

Cześć kochani! Bardzo się cieszę, że wreszcie jest sobota i mogę troszeczkę poblogować, brakowało mi tego ^^ Znajdą się pewnie tacy, co taki upalny weekend wykorzystują spędzając go na świeżym powietrzu, ale ja osobiście wole się schować w domku i poczekać na zachód słońca 😅

Tymczasem, popijając kawkę i snując blogowe plany pokarzę Wam trzy rysunki przedstawiającego fantastyczne zwierzęta. Wszystkie zostały wykonane kredkami na czarnej kartce i są rysowane na podstawie różnych grafik z neta, połączonych opisami z książki i własnym pomysłem.

Chochlik kornwalijski



Nieśmiałek



Bazyliszek



Niestety ponownie zdjęcia nie są w najlepszej jakości, stąd troszeczkę blade kolory, muszę wreszcie zacząć używać skanera ^^

Jak widać bardzo polubiłam rysowanie na takim podłożu, super móc oglądać jak z tej czerni wyłania się kolorowy kształt. Żałuje tylko, że bazyliszek nie jest bardziej wycieniowany, szczególnie na górnej szczęce i że nie udało  mi się uzyskać wyłaniania się z mroku:/

Zmienię nieco temat, bo olejując dzisiaj włosy wpadłam na pewien pomysł...nie wiem czy jest tu ktoś, kto pamięta, że swojego czasu, czyli około 7 lat temu miałam bloga o nazwie "Torebka"? Byłam wtedy mocno podjarana włosomaniactwem i blog był głównie poświęcony włosom, kosmetykom, ubraniom itd, taki typowo kobiecy kącik:) Mimo, iż nie mam już tego bloga włosomanaczką nadal się czuję i zatęskniłam za wpisami typu "włosy - podsumowanie miesiąca"😁 Pamiętam, że dzięki niemu byłam bardziej konsekwentna w postanowieniach, lepiej organizowałam sobie swoją pielęgnację. Myślę, czy nie założyć go ponownie...byłby pod nową nazwą, z nową szatą graficzną i pisałabym w nim oczywiście o włosach, kosmetykach, ubraniach, zdrowym stylu życia, różnych perypetiach życiowych itd, czyli o wszystkim prócz rysowaniu 😊

Mam też bloga podróżniczego, ale tam wrzucam wpisy głównie w sezonie wyjazdowym. Obecnie mamy wakacje, więc znajdziecie tam relacje z  tegorocznych górskich wędrówek. Zachęcam do odwiedzenia :D Z tych wakacji jest tam wpis z wędrówki na Baranią Górę oraz Skrzyczne, a będzie jeszcze Błatnia i być może Babia Góra 😄

Z górki na pazurki
Blog podróżniczy KLIK


Dajcie znać co sądzicie o pomyśle na bloga życiowo-kobiecego i oczywiście czy spodobały się wam rysunki. Życzę miłego weekendu 😘

16 komentarzy:

  1. Świetne rysunki, chochlik jest nieziemski :D choć lubię się grzać na słoneczku to w taki upał jednak nawet bezpieczniej jest poczekać aż trochę zajdzie :)
    Jeśli tylko masz ochotę prowadzić bloga na inny temat niż rysownie nic nie stoi na przeszkodzie a o włosy warto dbać :) Chętnie poczytam Twoje porady. Nie zapomnij jednak o tym blogu! Kocham Twoje rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ci się tu podoba, nigdy nie zapomnę tego bloga, to moje drugie życie:)

      Usuń
  2. U mnie dzisiaj nie jest już tak gorąco jak np. wczoraj, co jest smutne bo mam dzień wolny i myślałam że wybiorę się nad wodę :/ no nic, jeszcze na pewno nadarzy się jakaś okazja :) wspaniałe rysunki! jak zawsze zachwycające i zapierające dech w piersi masz cudowną rękę do artów :) ja bym chętnie poczytała takie bloga, więc jestem jak najbardziej za założeniem! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest okropnie gorąco, ale nad wodę się nie wybieram, bo ledwo oddycham.
      Szkoda, że tobie pogoda nie spasowała:/
      Super, że pomysł na bloga ci się spodobał, mam nadzieję, że mnie tam odwiedzisz:)

      Usuń
  3. o kurcze rysunki pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiedziawszy to blog o pielęgnacji włosów byłby dla mnie zbawieniem. Od dziecka mam problem z włosami i od 3 lat staram sie to zmienić. Czekam z niecierpliwością na link. A co do bloga podrozniczego to osobiście uwielbiam czytać o piękniej architekturze i krajobrazk ie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki jak zawsze świetne :) Zaraz zajrzę na drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mroczne ale piękne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, super ze narysowałaś uroczego Nieśmiałka. Jak oglądałam Fantastyczne Zwierzęta to od razu polubiłam to stworzonko. Potrafisz wyczarować cuda na czarnym papierze.:)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeju, jakie śliczne! Chciałabym tak rysować, zwłaszcza na czarnej kartce... Po prostu pięknie! W ogóle, jestem pod wrażeniem twojego cieniowana kredkami - mi to za cholerę nie wychodzi, a kredki mam dobrej jakości, koh-i-nor. Kurczę, znasz może jakieś tutoriale godne polecenia, a propos cieniowania kredkami?
    Ja, szczerze mówiąc, wolę długopisy. I ołówki. Kredki mnie gryzą. Chcem tak jak ty...
    No nic - powodzenia w dalszym rysunku i zapraszam do mnie, pojawił się rozdział 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowskie chochliki
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...