niedziela, 15 lipca 2018

Rysunek na czarnej kartce, tym razem z kolorem

Hej wszystkim:) Na dzisiaj przygotowałam coś troszkę innego niż ostatnio, nie będzie fan artów z Harry'ego Pottera, szczerze to troszkę mi się ten temat znudził. Przeglądając Pinteresta, który jak zwykle poratował mnie, kiedy brakło pomysłu, natrafiłam na śliczną fotografię przedstawiającą konia KLIK,  od razu mnie zauroczył i postanowiłam przelać go na papier.

Do rysunku użyłam następujących przyborów:
- Blok z czarnymi kartkami Canson
- farby akrylowe
- pędzel
- biały żelopis Gelly Roll Sakura
- gumka automatyczna Derwent
- Czarna kredka Derwent Coloursoft
- biała kredka Derwent Coloursoft

Przy okazji polecam każdy z tych przyborów, jeśli ktoś jest zainteresowany bliżej którymś z nich, to niech da znać w komentarzu;)


Rysunek zaczęłam zwyczajnie, szkicem białą kredką na czarnej kartce. Później stopniowo dodawałam kolorów farbami, najpierw białą, potem żółtą, na końcu czerwoną. Tam gdzie czerń musiała być jeszcze większa (np. oko) przydała się czarna kredka, a żelopisem narysowałam cienkie włosy grzywy.




Tego typu rysunek powstaje dosyć szybko, a przyciąga uwagę swoim kontrastem i nietypową techniką. Polecam spróbować swoich sił w czymś takim, jeśli ma się ochotę na ciekawy efekt w krótkim czasie;)



Co sądzicie o tego typu pracach, podobają wam się, czy wolicie jednak rysunki w innej technice? Serdecznie pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Dobey pomysł z farbami, też kiedyś uch użyłam do jednej pracy, żeby uzyskać dobra biel ;-)
    Prace na czarnym papierze są świetne, mają to coś w sobie i niekiedy dużo łatwiej się na nich pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie na czarnej kartce zobaczyłam na Instagramie i bardzo spodobała mi się właśnie ta biel, pewnie będę jeszcze do tego wracać:)

      Usuń
  2. Świetny rysunek. Podobają mi się wykontrastowane prace i ciekawy pomysł na wykonanie rysunku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo wygląda to bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, ta kompozycja i te kontrasty bardzo przyciągają wzrok. Rysunek sprawia też wrażenie bardzo trudnego i czasochłonnego :) Naprawdę wyszło Ci to przepięknie! Masz tak wielki talent... jak bym mogła non stop oglądać twoje prace :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie taki myk, bo na prawdę łatwo to zrobić, a nie wygląda ^^ Bardzo się cieszę, że ci się podoba i ogromnie miło czytać takie słowa, dziękuję :)

      Usuń
  5. Ślicznie Ci wyszedł, szczególnie podoba mi się jak kolory na grzywie wyglądają na czarnej kartce :) Widzę, że poleciłaś gumkę automatyczną, nie byłam do niej zbyt przekonana, ale kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Gumka faktycznie jest fajna, bardzo się przydaje, bo dobrze gumuje i precyzyjnie:)

      Usuń
  6. czarny papier niejednokrotnie daje lepszy efekt niż biały, piękny rysunek

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca, uzyskałaś naprawde ciekawy i przyciagacy uwage efekt. Twój rysunek ma to coś. Tez mam tą gumke z Derwentu, jest super. Uzywalaś może juz kiedyś farby akwarelowe w płynie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Nie używałam niestety, jedynie takie w palecie.

      Usuń
  8. Piękności <3 technika ciekawa a i sam efekt końcowy znakomity :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...