poniedziałek, 23 września 2019

Salazar Slytherin, Kelpia, Harry bobas i inne - czyli seria fanartów:)

Witajcie! Na dzisiaj przygotowałam post z podsumowaniem rysunków inspirowanych serią o Harry'm Potterze, które powstały podczas wakacji i we wrześniu. Wrzucam wszystkie na raz, aby nie spamować bloga, szczególnie, że niektóre rysunki są wg mnie dosyć średnie 😋 Zapraszam do oglądania i czytania króciutkich opisów ^^

Zacznę od grupy rysunków, które przedstawiają założycieli domów w Hogwarcie. Rowenę już wrzucałam na bloga, ale zrobię to też tutaj, aby wszyscy czarodzieje byli razem😊 Rysunki wykonałam kredkami akwarelowymi, jedynie Rowena jest narysowana zwykłymi kredkami.

Rowena Ravenclaw

Salazar Slytherin

Helga Hufflepuff

Godric Gryffindor


Kelpia - moje wyobrażenie tej mitycznej postaci występującej w Fantastycznych Zwierzętach. wykonałam ją kredkami akwarelowymi.



Lekcja Zielarstwa - rysunek inspirowany kadrem z filmu KLIK, w którym Ron wyciąga z ziemi mandragorę. Namalowane farbami akwarelowymi.


Śmierć Zgredka - scena z filmu KLIK przerobiona na mój styl. Wykonałam ołówkiem akwarelowym.


Lekcja Zaklęć - namalowane na podstawie kadru z filmu., w którym Hermiona pokazuje Ronowi jak wykonać "Wingardium Leviosa";) Farby akwarelowe.



Dementorzy - ten rysunek wykonałam ołówkami akwarelowymi wzorując się na zdjęciu KLIK


Syriusz - rysunek inspirowany TYM zdjęciem, wykonany kredkami akwarelowymi.



Mały Harry Potter - rysunek wykonany kredką akwarelową, a wzorowałam się na TEJ fotografii.


To by było na tyle, trochę się tego nazbierało 😋 Dajcie znać, który rysunek Wam się najbardziej podoba. Życzę udanego tygodnia, pa!

13 komentarzy:

  1. Trafiłam tu przypadkiem i nie mogę się oderwać, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, mam nadzieję, że zostaniesz tu na długo:D

      Usuń
  2. Cudne, cudne, cudne i nie mówię tak tylko dlatego, ze jestem Potterowym świrem i łezka w oku mi się zakręciła widząc zgredka i Syriusza. Godric wygląda świetnie, a ostatni rysunek jak zdjęcie *.* no wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba już też jestem Potterowym świrem xD Cieszę, się, że rysunki się spodobały ^^

      Usuń
  3. Mi się naprawdę wszystkie podobają, nie sposób wybrać jeden, to grzech! Każdy jest wspaniały, każdy ma coś w sobie, w każdy włożyłaś swój czas, pracę i serce, każdy zasługuje na pochwałę. Jesteś niesamowita, masz wielki talent w ręku, kocham oglądać twoje prace, bardzo mnie inspirują :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, jak widać nie potrafię zdecydować się na jeden konkretny styl, ale może to i lepiej ;)

      Usuń
  4. Przepiękne prace. Najbardziej mnie ujął mały Harry, aż mam ochotę przypomnieć sobie całą serię HP. Czytałam ją tylko raz wiele lat temu. Mam nawet zamiar kupić wszystkie tomy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również ostatnio myślałam o tym, by znowu zacząć czytać HP :)

      Usuń
  5. Super! Uwielbiam Harry'ego :) jestem pod wrażeniem ilości prac, które przygotowałaś! Mały Harry-bobasek chyba najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, troszkę się tego uzbierało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, na grupie Harry Potter Poland ktoś przywłaszczył sobie Twój rysunek ze śmiercią Zgredka.
      https://m.facebook.com/groups/679547878883098/?multi_permalinks=1724899031014639&comment_id=1726374737533735&notif_t=feedback_reaction_generic&notif_id=1613912019995835&ref=m_notif

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, niestety nie mam już konta na FB i nie mogę w żaden sposób interweniować:(

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...