poniedziałek, 21 października 2019

Ach ta jesień...:)

Połowa października już za nami, a pogoda nas nadal rozpieszcza:) Jesień to moja ulubiona pora roku i próbuje z niej czerpać tyle przyjemności ile się da. Wreszcie chce mi się wychodzić z domu, spacerować i ogólnie rozpiera mnie energia. Nie to co w lato, kiedy z przerażeniem obserwowałam rosnący słupek w termometrze i modliłam się o każdą chmurkę...

To już tradycja, że jesienią odwiedzamy pobliskie góry, aby chłonąć widok polskiej, złotej jesieni w całej swej okazałości. W zeszłym roku byliśmy na Szyndzielni, a w ten weekend na Koziej Górze, czyli ponownie zawitaliśmy do Bielska-Białej. Trasa jest idealna na spokojny, niemęczący spacer. Jeśli mielibyście ochotę się wybrać z Bielska-Białej to odradzam zielony szlak, który jest oblegany przez ludzi i dosyć stromy, za to polecam szlak czerwony, a następnie niebieski, gdzie można iść po szerokiej, obsypanej listowiem leśnej drodze. Trasa jest dłuższa, ale warto na tym szlaku spędzić jak najwięcej czasu, bo jest po prostu pięknie 😊

Zapraszam na kilka zdjęć i życzę spokojnego tygodnia:)









5 komentarzy:

  1. Jesień potrafi być piękna i po twoich zdjęciach to widać ale ja jednak znacznie bardziej żywa czuję się latem. Upał mi tak bardzo nie przeszkadza ale jak robi się zimno mam ochotę siedzieć pod kocem i nie wstawiać nosa. Spadają też chęci na cokolwiek twórczego. Na szczęście teraz jako tako pogoda jest spoko :p

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi w tym momencie górskiego tuptania ach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, trasa podobna jak w moich Górach Stołowych :)
    Jesień jest piękna... do pewnego stopnia Celsjusza :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. Uwielbiam Jesienne kolory i jej krajobrazy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...