niedziela, 30 maja 2021

Tula, w stylu chibi ^^

Cześć kochani 💓 Dzisiaj zapraszam na ostatni rysunek z serii chibi czarownic Sagi o Ludziach Lodu. Dawno, dawno temu narysowałam Sol i Ingrid, więc wreszcie przyszedł czas na Tulę, wraz ze swoim fletem, na którym grała niebezpieczną melodię...kto zna tą historię ten wie, że nasz Anioł o Czarnych Skrzydłach nieźle namącił w życiu Ludzi Lodu😉

Rysunek wykonałam Promarkerami i kredkami Polychromos, w szkicowniku. 


Poniżej, dla przypomnienia poprzednie chibi rysunki, Ingrid i Sol:)



Dziękuję za uwagę i na koniec zapraszam na drugiego bloga, na którym zamieściłam recenzję bardzo ciekawej książki KLIK 

Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli 😘


35 komentarzy:

  1. Najbardziej zapamiętałam niebezpieczną Sol, jest taka jak ją sobie wyobrażałam podczas czytania. Wszystkie są ciekawe i niebezpieczne👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sol jest bardzo charakterystyczna, trudno o niej zapomnieć:)

      Usuń
  2. Zadziorna ta dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie postacie mi się podobaj!!! Włosy wyszły bardzo dobrze tej blondyneczki i tak fajnie uchwyciłaś jej wzrok i lekkość

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne i słodziutkie. Wszystkie Ci świetnie wyszły ^-^ Chcę więcej takich rysunków!
    I jeszcze raz dziękuję za recenzję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, pełne wdzięku i uroku :) styl chibi bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace mają to coś:) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie prace są naprawdę piękne. Perfekcyjne, idealne i bardzo inspirujące :) Masz tak wielki talent, tak cudnie łączysz kolory, twoja kreska jest taka śliczna... bardzo mi się podobają twoje prace :) Styl chibi bardzo lubię. Zawsze lubiłam :) Często mi towarzyszy, to znany motyw otaku :) Może nie pasjonuję się już całą tą kulturą tak jak kiedyś, ale nadal jest bliska memu sercu :)
    Najbardziej w chibi podoba mi się to, że każdy, bez wyjątku, wygląda na słodziaka :) Nawet jeżeli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Myślę tak samo, a do tego rysowanie chibi nie jest trudne, bo nie trzeba tak pilnować proporcji;)

      Usuń
  8. Ale masz fajna kreske do twarzy. W ogole postaci. Przepiekne rysunki. Milo sie patrzy. Ja ostatnio znow nie rysuje. Cwiczylam kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja za to nie umiem rysować kwiatów ;)

      Usuń
  9. aj, śliczne, wszystkie! poproszę zamieszczaj ich tu więcej jeśli będziesz mieć natchnienie malować/rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne rysunki! Chciałabym umieć choć w połowie tak rysować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale Ty masz talent, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...