sobota, 8 maja 2021

Wiosenny krajobraz akrylami

Cześć ☺ Weekend powitał mnie iście zmienną pogodą, rano padał deszcz, potem wyszło słonko, były też chmury i wiał wietrzyk. Lubię taką dynamiczną pogodę, szczególnie kiedy mogę obserwować przez okno, jak zmienia się wygląd nieba...Nie miałam dzisiaj wiele wolnego czasu, ale postanowiłam poświęcić godzinkę na namalowanie wiosennego obrazu. Znalazłam na Pinterest mało skomplikowany krajobraz i tak oto powstał poniższy obrazek.


Wzorowałam się na TYM zdjęciu.

Użyłam farb akrylowych i płótna z Lidla. Samo płótno niezbyt mi się podoba, dużo lepiej maluje mi się na bloku do akryli, który kupiłam ostatnio w Auchanie. Jak widać, linia horyzontu jest krzywa, chyba już kiedyś wspominałam, że nie umiem malować prostych linii 😆 


Podobają mi się takie żywe kolory oraz poświata zachodzącego słońca. Dużo bardziej jestem zadowolna z dolnej części obrazu, może następnym razem spróbuję namalować same kwiaty:)

A wy co ostatnio zrobiliście twórczego?☺


22 komentarze:

  1. Ta lekko pochylona linia horyzontu wcale nie przeszkadza... :) obraz i tak niesie ze sobą dużo spokoju i takiej błogości... :) bardzo podoba mi się jak zinterpretowałaś to zdjęcie:)
    A co do prostych linii - gdy nie czuję się pewnie to po prostu sięgam po linijkę albo ekierkę ;) rysuję linię ołówkiem i dzięki temu łatwiej jest utrzymać proste linie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to wczoraj usmażyłem sobie omleta. Ładnie malujesz, ja tak nie potrafię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wczoraj raz padało, raz nie, MASAKRA :D Obraz bardzo mi się podoba, z chęcią miałabym taki u siebie w domu :D Ogromnie podziwiam takie osoby jak Ty, ja mam dwie lewe ręce do prac plastycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten obraz, cudny widok, kolory piękne.
    Powiedziałabym taki u mnie w pokoju ❤️
    Ps. Odp Ci u mnie pod postem 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Kochana, twój obraz jest cudowny! Ja nie widzę w nim żadnych mankamentów, wszystko jest po prostu naturalne. Zachwycający krajobraz kojarzący się z błogim relaksem, ciszą i spokojem :) Jestem pełna podziwu. Twój talent jest ogromny! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny krajobraz. Nie pamiętam, gdy ostatnio rysowałam/malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny pejzażyk:) pełen lekkości i dobrego wyważenia kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie osoba która Tworzy takie dzieła nie potrafi prostej linii namalować, jak to jest? xD A na serio to nawet bym nie zwróciła uwagi, przepiękny krajobraz <3. Mnie ta zmienna pogoda jednak denerwuje :P Tylko sie rozbierać i ubierać a jeszcze parasolkę trzeba mieć w pogotowiu.
    A twórczo to maskotki tworzę ciągle nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki mankament xD Pogoda daje popalić, to prawda:) Dziękuję:)

      Usuń
  9. Patrząc na ten obraz, czuję zapach kwiatów, słyszę bzyk latających stworzeń, ciepły wiatr przemyka po skórze, zapach jeziora, plusk wody, zapowiedź nocy, piękny obraz. Co tam krzywa linia horyzontu, to nie jest aż tak ważne 😊🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny krajobraz. Gratuluję plastycznych zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladnie, pieknie :) Brawo. Ja farbami w ogole nie umiem. Pastele,kredki akwarelowe najchetniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...