wtorek, 30 listopada 2021

Drzewo genealogiczne Ludzi Lodu - 15 pokolenie

Cześć ❤ Jak widać nie zapomniałam o kontynuacji tej najpopularniejszej serii na blogu. Zapraszam dzisiaj na uwaga, uwaga, przedostatnie pokolenie Ludzi Lodu 🎉 To oznacza, że następne będzie już ostatnim! Minęło sporo lat, odkąd zaczęłam rysować postacie do drzewa, jakieś 4 albo 5...ile powstało tych główek? Z 60? Na pewno na końcu zrobię dokładne podsumowanie 😊 Nie przedłużając zapraszam na 15 pokolenie Ludzi Lodu, mam nadzieję że sprostałam również Waszym wyobrażeniom.



Poprzednie pokolenia znajdziecie w zakładce "Sagowe drzewo" KLIK.

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga, to wiele dla mnie znaczy ❤ Pozdrawiam 😘

21 komentarzy:

  1. ja tu czekam na kolejny odcinek opowiadania:D ale saga rodzinna też spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twój zapał w tak rzetelnym zgłębianiu kronik Ludzi Lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest poznać kolejne pokolenie Ludzi Lodu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietneee :) Ciesze sie ze Jestes. Lubie tu wpadac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię za wnikliwość czytania, tak ogromnej sagi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Saga ogromną, ale czyta się z przyjemnością :)

      Usuń
  6. o, 60 główek? fiu fiu, to możesz banknoty projektować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładni są! Muszę wreszcie zacząć Sagę, bo po samych twarzach mam ochotę się zapoznać :) Oby dotrwac do świąt! 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog! I always come to you with great interest! I will be glad to see you in my blog =))
    https://mariaegorovamaria.blogspot.com/ Follow you =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje drzewo genealogiczne powinni dołączyć do nowego wydania sagi :D. Pięknie Ci wychodzą te postacie <3
    Czekam na ostatnią część drzewka i wielkie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Ci za wszystkie ciekawostki ,rysunki ,opisy postaci ,drzewo genealogiczne Sagi...dzięki Tobie lepiej można połapać się we wszystkim..słucham właśnie 22 część...pozdrawiam i słucham dalej,pozdrawiam🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłeś/odwiedziłaś i że spodobał ci się mój blog. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...