piątek, 22 lipca 2022

Drzewo genealogiczne Ludzi Lodu - w rysunkach

Witam wszystkich ❤ Po kilku godzinach spędzonych przy Photoshopie udało mi się połączyć wszystkie pokolenia Ludzi Lodu w jedno spore drzewo genealogiczne. To wspaniałe, że udało mi się je skończyć, szczególnie że nigdy takiego nie widziałam, wierzę że jestem jedyną osobą na świecie, która się tego podjęła hehe 😄

Oczywiście by dojrzeć szczegóły należy kliknąć na obrazek.


Dokonałam pewnych poprawek, bo wkradło się kilka błędów, ale jeśli Jeszcze coś zauważycie, to dajcie proszę znać.

Rysunki powstawały od 2017 do 2022 r., więc doskonale widać, w jaki sposób zmieniał się mój styl rysowania. Poza tym jedne postaci rysowało mi się lepiej, inne gorzej, a niektórych w ogóle nie chciało mi się tworzyć, co też widać;) Postać Silje, Tengela i Liv narysowałam ponownie, gdyż zupełnie nie pasowali mi do reszty. Poniżej możecie zobaczyć różnicę:)




Od dzisiaj jestem na upragnionym urlopie, a skoro mam więcej czasu, to postanowiłam uporządkować posty na blogu. Zaczęłam od tych z zakładki "Sagowe postacie", gdzie znaleźć można opisy i rysunki głównych bohaterów. Poprawiam czcionki, dodaje zaległe rysunki i sprawdzam poprawność linków. Mam nadzieję, że mój blog będzie dzięki temu przyjemniejszy w czytaniu i oglądaniu 😊 

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz, napisz czy znasz Sagę, a jeśli tak, to co o niej myślisz? Pozdrawiam serdecznie ❤


28 komentarzy:

  1. Fajnei że masz urlop i wypoczniesz sobie, super że znalazłaś czas na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ogromnie cieszę, blog to moje drugie życie i chciałabym go nie zaniedbywać.

      Usuń
  2. Jak zwykle bardzo dobra robota. Miłego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore to drzewo, bardzo fajne rysunki😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju jaki talent! Pięknie ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Widziałam co jakiś czas nowe obrazki, wiec super zobaczyć ze skończyłaś! ❤️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ile pracy w to włożyłaś wow;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne drzewo piękne rysunki :)

    Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musiałaś się przy tym napracować! Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie widać jak zmienił Ci się styl rysowania, ale niezależnie od tego każdy z rysunków ma coś w sobie. Całość pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Ci za Twoje rysunki. Bardzo umilają mi lekturę i przede wszystkim uporządkowują zawiłe relacje między bohaterami. Słucham SoLL na audiobooku i często zerkam zwłaszcza na drzewo genealogiczne Twojego wykonania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ❤️ Ciekawa jestem tych audiobooków, muszę kiedyś posłuchać. Również pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Wróciłam na blogi :) Super masz postępy rysunkowe. Widac różnicę i to pozytywnie Ciesze sie :) Dobrego odpoczynku na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pięknie to wyszło. Wielkie dzięki za Twoją pracę 🙂 Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. To teraz jeszcze zrobić drzewo od Tengela Złego do Dobrego i będzie komplet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...