środa, 20 lipca 2022

Drzewo genealogiczne Ludzi Lodu - 16 pokolenie

Cześć kochani 💓Dzisiaj na blogu jest wyjątkowy dzień, gdyż zamykam pewien bardzo długi i ważny dla mnie projekt. Drzewo genealogiczne zaczęłam rysować w 2017 roku, od tego czasu powstało 203 (!) rysunków, przedstawiających postacie z Ludzi Lodu oraz ich małżonków. Dzisiaj zamieszczam na blogu ostatnie pokolenie tego wyjątkowego drzewa, a co za tym idzie kończę tą obszerną serię. 


Pozostało mi teraz połączyć te 16 pokoleń w jedno, wielkie drzewo genealogiczne oraz poprawić niektóre postacie, szczególne te z początku rysowania 😋

Tą serię udało mi się zakończyć, a co z pozostałymi? Pary z Sagi o Ludziach Lodu, Śladami Ludzi Lodu oraz spis bohaterów, są nadal w trakcie tworzenia. Na blogu znajduje się ponad460 postów, a jeszcze tyle przede mną. Czy to nie wspaniałe? Przygoda z Ludźmi Lodu nigdy się nie kończy, dziękuję za to, że dane mi jest ją przeżywać ❤️

Wszystkie pokolenia można zobaczyć na stronie Sagowe drzewo. 

9 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie Ci to wyszło. Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała robota. Nie tylko wkładasz w to dużo serca, ale i masz do tego niewątpliwy talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! podziwiam! to się nazywa prawdziwa PASJA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Tak, to chyba moja największa pasja:)

      Usuń
  4. Mega Ci wyszło to drzewo :) Podziwiam ludzi którzy tworzą coś z pasją :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt tego nie napisał, więc ja to zrobię 😁 Czas na drzewo genealogiczne od Tengela Złego do Tengela Dobrego. Przydałoby się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...