środa, 9 maja 2012

obwoluty do SoLL

   Wczoraj mój chłopak zwrócił mi uwagę, że Saga, którą kupiłam jakieś pół roku temu, już wygląda jakbym używała ją ze dwa lata:P Faktycznie brzegi się trochę pościerały, a to dlatego, że bardzo często je używam, nie tylko czytam, ale korzystam z nich przy pisaniu bloga, forum, podczas rysowania itd. Wpadłam na pomysł aby zrobić obwoluty do mojej kolekcji, żeby bardziej się nie zniszczyły.
Wydrukowałam dzisiaj pierwszą dla "Zauroczenia". Na blogu umieszczę obwoluty do ściągnięcia, jak ktoś ma ochotę to niech sobie kopiuje i wydrukuje. Obwoluta wchodzi na kartkę A4, ale zakładki są dosyć wąskie.
Tak wygląda książka w obwolucie:


Poniżej narysowałam w jaki sposób przygotować obwolutę po wydrukowaniu.

  
Różowy kolor oznacza kartkę, którą trzeba odciąć. Pionowe przerywane linie to miejsce zgięcia.
Obrazek najlepiej otworzyć osobno, bo na blogu ma dodatkowe białe obramowanie.

Obwoluty do skopiowania będę umieszczać w stronie pt: Obwoluty do SoLL, jeżeli ktoś spróbuje wydrukować obwolutę i będzie jakiś problem to napiszcie, bo nie wiem jak się zachowa obrazek przy zapisie JPG (ja drukuje bezpośrednio z  Corel Draw).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...