środa, 23 stycznia 2013

Ankieta z lewej strony:)

  Ze względu na moje niezdecydowanie co do rodzaju tworzonych przeze mnie rysunków, proszę was o wypełnienie ankiety, którą dodałam z lewej strony bloga. Chciałabym poznać wasze zdanie, jakie wyobrażenia postaci wam najbardziej przypadają do gustu. Nie twierdzę, że przerzucę się na jeden jedyny sposób, bo lubię różnorodność, ale chciałabym określić mniej więcej charakter mojego bloga i go jakoś ukierunkować.

  Termin ankiety to 30.01.2013 r., chciałam to zmienić na 30.02.2013, ale się nie da, wyskakuje komunikat, że mam wpisać datę i tak w kółko...wie ktoś dlaczego tak się dzieje? Jest może jakiś inny sposób, aby zmienić ten termin?

  Skoro post merytoryczny, to dodam jeszcze, ze zaczęłam czytać Sagę o Czarnoksiężniku i świerzbią mnie ręce, aby narysować Móriego. Blog jest o Ludziach Lodu, ale chyba się nikt nie pogniewa jak wstawię też innych bohaterów:)

  Przypominam też o bijącym życiem forum fanów Sagi o Ludziach Lodu, kto jeszcze nie słyszał/nie widział tego zapraszam do naszej społeczności:)




3 komentarze:

  1. Mam niesamowitą radochę z każdej osoby, która zaczyna czytać SoC. Ja we wrześniu postanowiłam przeczytać ją po raz 3 i dziś skończyłam Sagę o Królestwie Światła. No i teraz nie mam co czytać, więc marnuję czas w internecie czekając na nowe notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marnuj czasu, wpadnij na to Forum które Klaudek poleca :D Mamy tam niedobór osób które przeczytały SoCz i SoKŚ, te co już znają te sagi chciałyby o nich podyskutować, ale nie mają z kim :( A może już tam jesteś pod innym nickiem? ;)

      Usuń
  2. Wypełnię w wolnej chwili :) Ja nie mam nic przeciwko innym bohaterom, w sumie są powiązani z Sagą poniekąd :) Także wrzucaj i się nie zastanawiaj nawet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...