poniedziałek, 28 stycznia 2013

Duchy Móriego

   Lubie rysować to co aktualnie czytam, bo wtedy moje rysunki są nieco dokładniejsze, wczuwam się na bieżąco w to co tworzę. Dlatego wstawiam kolejny rysunek z Sagi o Czarnoksiężniku, w której jestem na drugim tomie. Pojawiły się interesujące i budzące grozę postacie, duchy opiekuńcze Móriego.

  Duchy te nawiedzały Móriego podczas snu i pokazywały świat takim jakim jest i jakim będzie w przyszłości. Dla młodego Czarnoksiężnika miała to być lekcja poznania otaczającej nas rzeczywistości, oraz wpływ niszczącej działalności człowieka na otaczający nas świat. Większość tych duchów była odrażającego wyglądu, co symbolizowało stopień zniszczenia świata przez ludzi.

Rysunek ma tym razem styl komiksowy. Przedstawiłam tylko te dychy, które były wystarczająco szczegółowo opisane, mam nadzieję że w miarę wiernie oddałam ich wygląd:)
Jeżeli chodzi o jakość zdjęcia- nie mam skanera i wykonuje zdjęcia swoich rysunków, zwykle wychodzą troszkę przyciemnione i rozmazane, więc poprawiam je w PS. Ten rysunek dodatkowo wyostrzyłam stąd takie "dziwne" tło, ale mnie się spodobało, więc wstawiłam:P


4 komentarze:

  1. Świetnie rysujesz ,,klasycznie". I bardzo mi się podobają twoje komiksowe rysunki. Chociaż digital painting jest fantastyczny. Te postacie wyglądają dosłownie jak w mojej wyobraźni (może oprócz Zwierzęcia).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste! ;) Co prawda tę sagę czytałam dawno i tylko parę pierwszych tomów, ale pamiętam te duchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, musisz częściej rysować na komiksowo. Dwie Panie obok (na szablonie) też są narysowane w tym stylu i prezentują się równie świetnie jak ów duchy. Psiak jest niesamowity, troszkę mnie zainspirowałaś :) Chyba zaraz chwycę za ołówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę właśnie nad nowym działem z rysunkami komiksowymi. Nie są może jakieś ambitne, ale sprawiają mi wiele radości:D

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...