sobota, 25 maja 2013

Tamlin, my love:D

  Hej kochani:) Jestem w trakcie rysowania nowej bohaterki, ale po głowie wciąż chodzą mi nowe pomysły:) Dzisiaj spróbowałam swoich sił w przerabianiu zdjęć i efektami dzielę się oczywiście z wami. Niestety nie zrobiłam nic oryginalnego, po raz kolejny przedstawiam wam Tamlina, który nigdy mi się nie nudzi:) Chyba będę musiała zrobić dla niego osobna kartę;) Właściwie to ostatnio zastanawiałam się, czy nie porobić dodatkowych stron/odnośników do poszczególnych bohaterów, z których mam więcej rysunków. Tak żeby np. wszystkie moje wyobrażenia Sol były w jednym miejscu. Co sadzicie?


Poniżej pierwowzór


Jeżeli ktoś nie kojarzy postaci, albo jest ciekawy opisu, zapraszam TUTAJ
Czy jest wśród was ktoś kto tak jak ja ubóstwia tego zawadiackiego Demona Nocy?;)


7 komentarzy:

  1. Po prostu WOW! Idealny Tamlin wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, połączyłaś w swoim blogu dwie rzeczy które lubię :O
    Rysunki/grafiki i Sagę :O
    Oddaję hołd i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze dobrałaś zdjęcie, a przeróbka również perfekcyjna. Od razu widać, że to Tamlin. Osobiście uważam, że ta postać nie wyróżniła się tek bardzo, ale i wiele bohaterów Sagi, którzy wpadli mi w oko nie było. ( Prócz Tuli i Sol, której po prostu nie da się nie uwielbiać, polubiłam Mattiasa i Ulwara, za którego do końca trzymałam kciuki.) Czekam na kolejne genialne prace. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój przyszły mąż;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta wersja!
    Rozstawienie oczu jest interesujące i zarazem wygląda nieludzko!
    Dobry demon!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny Tamlin! niemal identycznie go sobie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...