poniedziałek, 3 czerwca 2013

Anna Maria Gunilla Grip z Ludzi Lodu




Anna Maria Gunilla Grip z Ludzi Lodu
1775 - 1847
mąż: Erland
dzieci: Tula

  Gunilla pochodziła z Knaphult gdzie mieszkała wraz z rodzicami Ebbą i Karlem. Dziewczyna nie miała łatwego życia. Matka była kobieta o lekkich obyczajach, a ojciec bił ją i córkę w imię Pana Boga. Gunilla musiała ciężko pracować i spełniać zachcianki wymagającego Karla, przez co nie miała czasu na kontakty z otoczeniem, do którego podchodziła bojaźliwie. Mimo, że była inteligentną i pracowitą kobietą nie potrafiła poradzić sobie z bezpośrednimi zalotami młodego Erlanda. Jedyna osobą, którą darzyła zaufaniem i z która mogła szczerze rozmawiać był pisarz Arv Grip, do którego często chodziła, wysyłana przez ojca. Karl bowiem miał w planach wydać córkę za maż starszego Arva, widząc w tym wielkie korzyści dla ich rodziny. 
Wszystko się zmieniło, kiedy do Knaphult przybył Heike z Ludzi Lodu. Gunilla dowiedziała się, że nie jest prawdziwym dzieckiem Ebby i Karla, bowiem przygarnęli ją kiedy miała 3 lata. Okazało się również, że dziewczyna należy do rodziny Ludzi Lodu, a jej ojcem jest ktoś kogo w życiu by o to nie podejrzewała...



9 komentarzy:

  1. Powiem tak.. wyobrazam sobie ją całkowicie inaczej, ale rysunek rewelacyjny. Jak zdjęcie! Usta, oczy, brwi, nos, cera.. wszystko tak realistyczne, że aż szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Bardzo pasuje na Gunille ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie też! Ale absolutnie nie wzorowałam się na niej, to czysty przypadek:)

      Usuń
  4. Kurcze znowu nie zapisał się mój komentarz.. co jest :/
    Napisze ponownie w skrócie.
    Wyobrażam sobie ją całkowicie inaczej, jednak rysunek jest rewelacyjny. Jak zdjęcie. Twoja Gunilla ma świetną cerę, nos, oczy, usta i wszystko jest bardzo realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zaczęłam ją rysować przeczytałam na twoim blogu opis Gunilli, żeby sobie przypomnieć jej wygląd:)

      Usuń
    2. Wszystko się zgadza z opisem, jednak ogólnie to nie "moja Gunilla". Na pewno wiesz o co mi chodzi ;)
      Ale powtórzę.. rysunek super!

      Usuń
  5. Bardzo ładny rysunek (jak zwykle zresztą :D ), ale poprawiłabym dwie rzeczy. Mianowicie cera jest zbyt ,,idealna", nie ma żadnych nierówności, porów itp., a jej ubranie jest trochę niedopracowane. Podziwiam Twoje rysunki, ale niektóre były lepsze.
    Gunilla była bardzo fajną postacią, chociaż odrzuciła Heikego. Może to dlatego, że jest moją imienniczką? ;) Tak szczerze, to nie pamiętam jej opisów, ale zawsze wyobrażałam ją sobie z długimi włosami, ale te są tak śliczne, że za nic bym ich nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Jak zwykle super! Z pracy na pracę jest coraz lepiej! Bardzo podoba mi się, że tak trafnie dobierasz aktorów i aktorki do konkretnych postaci. Niektóre podobnie sobie wyobrażałam. Co do Bergen, miasto spore, ale zaludnienie małe. Jednak jest tam przepieknie, atmosfera sagi cały czas mi się udzielała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...