czwartek, 4 lipca 2013

Heike kontra Anciol, oraz Libster-Lobster :)

  Ponownie rysunek wykonany ołówkiem. Miał to być szybki szkic i lekki cień, tak dla relaksu i zabicia czasu, ale ponownie wciągnęłam się w wir cieniowania. W obrazku są przynajmniej trzy rzeczy, które uwielbiam: Elementy jednego z moich ulubionych tomów, czyli Skrzydeł Kruka, Heike, oraz włosy;)
Wstawiam teraz rysunki robione technikami tradycjonalnymi, ale w między czasie na kompie rodzą się Demony Tuli. Jestem pewna, że w przyszłym tygodniu je skończę:)


Opis postaci
Heike aktualizacja

Dziękuję S-M-Str za nominację do Libster- Lobster:)

"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatoró, więc daje mozliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji nalezy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Pytania z kleksowa:
1. czym tak na prawdę są piegi?
Tak na prawdę, czyli po biologowemu, piegi to uwarunkowane genetycznie kropeczki związane z obecnością jakiegoś tam barwnika xD Dla mnie piegi o odpowiednim stężeniu, są uosobieniem uroku:)

2. Sen, który Tobie najbardziej zapadł w pamięć?
To jest trudne pytanie bo każdy sen doskonale pamiętam i niemal wszystkie były niezwykłe. Prawdą jest, że najdłużej pamiętam koszmary z dzieciństwa, związane z pewnym robotem-potworem, który mnie często ścigał, a kiedy mnie już dopadł to raził mnie takim jakimś prądem w plecy, co mnie zawsze okropnie bolało. Budziłam się wtedy wygięta na łóżku w łuk i czułam nadal ten ból:/ Był to taki ból jaki ma się po bardzo długim łaskotaniu, tak, że nie można już wytrzymać.

3. Klon czy świerk?
Świerk, uwielbiam wszystkie iglaste:)

4. Uważasz, że najciekawsza trująca substancja, to...?
Jady zwierząt. fascynujące i przerażające jest to, że jad malutkiej żabki potrafi zabić 40 jeleni, brrr

5. Elementy, woda, ogień, powietrze, ziemia (ewentualnie metal), który z nich oddaje najwierniej Twoja naturę?
Na pewno z każdego coś mam, ale najbardziej...chyba powietrze (w tym wiatr). Zawsze uważam, że życie jest ulotne, przez co często mam wrażenie, że sama jestem taka ulotna. Tu jestem, a zaraz może mnie nie być. Jak wiatr...Poza tym moja najbardziej charakterystyczną cechą, jest ciągłe bujanie w obłokach, rzadko moje myśli zajmują sprawy przyziemne. Gdybym mogła odleciałabym w chmury i już nie wróciła.

6. Ulubiona książka/książki ilustrowane z dzieciństwa, to...?
Jedyne książki jakie mi przychodzą na myśl to lektury szkolne:/ A z tych bardziej przyjemnych związanych ze szkołą to oczywiście Elementarz Pierwszoklasisty i bajki typu "Neonowa Krowa", komiksy o konikach! Pamięta ktoś ten dymek "Ale groźna ta woźna..." haha:P

7. Ilustracje, fanarty, koncepty, które widziałeś/-aś niedawno, a które prawdziwie zapadły Tobie w pamięć?
Na ten dzień Demon i Panna w wykonaniu S-M-Str, wyraz twarzy Heikego ciągle mam przed oczami:)

8. Plakaty filmowe w stylu retro czy współczesne.
Współczesne plakaty nigdy mi się nie podobały, więc wybieram retro;)

9. Okładka płyty, na którą, aż miło się patrzy to...?
Kurcze, dawno żadnej nie widziałam na oczy...lubię okładki płyt z muzyką typu metal, punk rock Podobają mi się takie płyty:
  

10. Jeżeli latać na grzbiecie smoka, to na Falkorze, czy Halku?
Halku! Falkor to dla mnie zawsze był po prostu pies, który umie latać;)

11. Odrzuca ciebie od obrazów, jeżeli widzisz, że...
Zostały przekroczone granice smaku.

Pytania ode mnie brzmią następująco:
1. Jaki jest twój ulubiony czarny charakter z bajek Disneya?
2. Twoja ulubiona epoka w sztuce to...?
3. boisz się duchów?
4. Cz wierzysz w reinkarnacje? Co sądzisz o niej?
5. Jaki jest twój ulubiony zapach?
6. Jak jednym słowem określiłbyś/łabyś siebie?
7. Horror, na którym najbardziej się bałaś/eś to...?
8. jesteś osoba, która myśli raczej naukowo, czy duchowo?
9. Gdybyś mogła/mógł zamienić się w jakieś zwierze, to w które i dlaczego?
10. Jaką książkę byś mi polecił/a?
11. Czy jest jakieś miejsce na świecie, które bardzo chciałabys zobaczyć? Jak tak to jakie?

Nominuję suspicious plum , Cecile , Marta Święcak

Oczywiście kto ma ochotę odpowiada, chętnie poczytam:D



7 komentarzy:

  1. O Mój Boże. Heike, jaki cudowny! I te włosy Anciol. Jest już tyle znakomitch artów u Ciebie, ze sama nie wiem, który jest moim ulubionym. Ten na pewno jest jednym z najlepszych. Cudo!
    A co do nominacji. Fajna zabawa.. w niedługim czasie na to odpowiem :) Szkoda, że ja nie mogę nominować Ciebie. Rozumiem, że na pytania, mam odpowiedzień na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci ślicznie!:)
    Najlepiej jak odp u siebie na blogu:) Zawsze mogę odp na twoje pytania w komentarzu, jeżeli pozwolisz, bez nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny rysunek, gratuluję! :)
    Swoją drogą, ciekawe odpowiedzi na pytania. Wolę takie niż te składające się z jednego słowa bądź zdania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny Heike :D
    Ciekawe odpowiedzi, szczerze mówiąc nie takich sie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję:) A, która odpowiedzią Cię zaskoczyłam, jeżeli można wiedzieć?:)

      Usuń
  5. Zacisk szczęki jest the best ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...