niedziela, 30 czerwca 2013

Tula ołówkiem rysowana:)

   Przychodzę do was z nowym rysunkiem przedstawiającym obciążoną złym dziedzictwem Tulę:) Kiedy zaczęłam ją szkicować miałam zamiar kolorować rysunek kredkami, ale jak wzięłam ołówek do łapki to tak się rozkręciłam, że pocieniowałam go całego (trwało to trzy dni):) Postać nie jest narysowana w sposób realistyczny, ma duże oczy, mały nosek i długie, uśmiechnięte usta. Tula miała być jeszcze bardziej bajkowa, ale przez mocne cieniowanie wyszła taka pół real-pół bajka. Moim zdaniem ma iście wiedźmowy, ale sympatyczny wyraz twarzy;)

  Jeżeli chodzi o techniczne sprawy to zauważyłam, że dużo lepiej wychodzi mi rysowanie cieni niż świateł. Miałam spore problemy z przejściami od ciemniejszych miejsc do jaśniejszych:/ Policzki, nos, brodę i czoło gumowałam trzy razy i zaczynałam od początku, muszę poćwiczyć te elementy:) Z włosami miałam jak zwykle najwięcej frajdy, chciałam dodatkowo zrobić gumką kilka jasnych, cieniutkich włosków, ale nie udało mi się. Mimo to z efektu jestem zadowolona:)

Najpierw pokażę wam zdjęcie na surowo wrzucone do kompa. (brak skanera brrrr)


Tutaj zdjęcie wrzucone do PS, auto-tony i auto-kontrast, oraz wymazanie z tła szarych plam (nienawidzę ich;))



Jak wam się podoba moja najnowsza Tulcia?:)

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wyszła tak bajkowo. Widać, że nie do końca idealne proporcje to zamierzony efekt. Trochę przeraża mnie jej wyraz twarzy, ale nadaje jej jak najbardziej urokliwego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbista! :D Ma coś z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :)
    Szkoda, że ja nie umiem tak rysować :)
    Czekam na kolejny rysunek, który z pewnością będzie równie piękny jak ten i pozostałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ouuoochh co Ty robisz, ze Twoje skany (nawet nie obrobione) wygladaja tak dobrze? Ja z tego powodu wlasnie nie dodaje moich szkicow jakichkolwiek (wbrew pozorom czasem cos olowkiem naskrobie XD) Tula ma sie swietnie i fajtycznie jest troszke realisryczna, a troszke basniowa. Wyglada jak prawdziwa wiedzma XD Masz ttakicspecyficzny styl jezeli chodzi o olowek. W ogole piekne rysunki olowkowe sa piekne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest skan, bo nie posiadam. To jest zdjęcie zrobione zwykłym aparatem cyfrowym w świetle dziennym:)Dziękuje kochana:D

      Usuń
  5. Piękny rysunek, masz ogromny potencjał ;)Ogólnie dobrze prowadzony, i niezwykle ciekawy blog,Zapraszam Cię na mój bloga
    http://eyela93.blogspot.com/2013/05/prolog.html
    Znajduje się na nim moja powieść, bardzo bym cie prosiła o przeczytanie i wyrażenie swojej opini.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...