środa, 7 stycznia 2015

Drzewo genealigiczne- drugie pokolenie. Urodzeni od 1579-1609 r.

   Oto drugie pokolenie Ludzi Lodu i kolejne 12 rysunków. Coś czuje, że im dalej będę się posuwać,tym coraz trudniej będzie mi rozmieszczać bohaterów:P Właściwie to było do przewidzenia, ale idę na żywioł, potem będę się martwić. Mam nadzieje, że postaci chociaż trochę przypominają wam bohaterów Sagi, wszak to są moje własne wyobrażenia. Staram się jednak oddać charakterystyczne ich cechy, tj. kolor oczu, włosów, wyraz twarzy itd:)



Mam jeszcze mały bonusik jako zapowiedź. Na pewno się domyślacie co to za ruda dziewczyna:)


12 komentarzy:

  1. TEN TARJEI *3*
    Jest przecudny. Z drugiej strony jak TARJEI może nie być przecudny, no ale... xD Wiesz chyba, ocb.
    Idealny, właśnie taki jak w mojej wyobraźni odkąd pierwszy raz o nim przeczytałam. Tylko, cholerka, nie mogę się nigdy przekonać do tych kości policzkowych, przywykłam już do gładziutkich i piękniutkich mangowych buziek, soooł... Nie przejmuj się, tak tylko marudzę. Jest prześwietny <3
    No, Trond też ci fajnie wyszedł. Ogólnie to podziwiam, ja się ostatnio ograniczam do samych szkiców postaci i ew zaznaczenia podstawowych kolorów, bo więcej mi się w "notatkach do opowiadań" robić nie chce... xD Kolorowanie to moja zmora + żal mi kredek. Kupiłam ostatnio prześliczny zestaw z Koh-i-noora w prześlicznym metalowym pudełku i tak się nimi jaram, że żal mi nimi rysować.
    Ehh, tak bardzo ja...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kości policzkowe to element niezbędny u Ludzi Lodu i tak już przywykłam że właśnie te mangowe buzie mnie już nie kręcą;) ciesze się, że Tarjei ci się podoba bo zawsze miałam problem z wyobrażeniem sobie tej postaci:)
      Też mam kredki Koh-i-noora ale więkrzość jest krótka jak zapałki i musze kupić nowe.

      Usuń
  2. Wspaniale Ci to wyszło. I w ogóle pięknie udało Ci sie uchwycić podobieństwo między rodzicami i dziećmi ^^ Ja do teraz cały czas mam wrażenie, że Are był blondynem, nie wiem czemu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Właśnie to podobieństwo staram się zawsze uchwycić:)

      Usuń
  3. Pięknie, pięknie, pięknie...... Namalowałaś prawie dokładnie tak, jak sobie wyobrażałam :) Jeszcze raz to powiem: To jest po prostu przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Awards
    Więcej info u mnie http://mojefantazje-onedirection.blogspot.com/2015/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Można było wstępnie sobie zaplanować takie drzewko i później uzupełniać tylko postaci, no ale nie zawsze to tak wychodzi. A tutaj rysunki są dosyć duże. Jakoś dasz radę :D Bardzo fajne... Ruda dziewczyna to Ingrid? Dobrze mówię?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruda to Villemo :D Piękne rysunki, masz bardzo bogatą wyobraźnię

    Rainer Maria Rilke

    "Nie ma przy­jem­ności porówny­wal­nej z tą, jaką możemy dać so­bie sa­mi. Wys­tar­czy poz­wo­lić po­nieść się fan­tazji tkwiącej w naszej duszy i roz­pa­lić wyobraźnię."

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...