sobota, 3 stycznia 2015

Drzewo genealogiczne- pierwsze pokolenie. Urodzeni od 1548r. do 1586r.

Witam wszystkich w nowym roku 2015:) Zacznę go od pokazania wam początku drzewa genealogicznego, które jakiś czastemu postanowiłam zrobić. Jest to pierwsze pokolenie bohaterów i najprawdopodobniej w takiej postaci będę robić drzewo. Zdaje sobie sprawe że rysunki w digital painting byłyby ciekawsze jednak biorąc pod uwagę ilość bohaterów nigdy bym w tej technice ich wszystkich nie narysowała. Portret w digital rysuje około 6 godzin a taki kredkowy od pół godziny do godziny.



Co sądzicie o takim drzewie genealogicznym Ludzi Lodu?

12 komentarzy:

  1. Ja, jak najbardziej jestem na tak :) Uwielbiam każdy Twój rysunek. Ja, jak na razie jestem przy 20 części Sagi i już nie mogę się doczekać co będzie w kolejnym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) A planujesz narysowanie drzewa od Tengela Złego do Tengela Dobrego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym to zrobić. Nie chce niczego planować bo jak dotąd większość moich planów związanych z rysowaniem się nie sprawdza a spontaniczne natchnienia się udają;)

      Usuń
  3. Myślę, że stworzenie takiego drzewa to wspaniały pomysł! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, wreszcie jakieś ciekawe drzewo z SoLL. Zawsze były tam tylko imiona, a z czasem zapominało się, jak dana postać wyglądała i jakie wątki były z nią związane ;) (Ja np. po latach zapomniałam o wielu ważnych rzeczach). Mam nadzieję, że pociągniesz dalej to drzewo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, no właśnie chciałam też mieć na stronie drzewo a bezsensu robić znowu to samo co wszyscy:) A narysować w ten sposób wszystkich bohaterów to by było coś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i niesamowita kreska, też muszę się przyznać, że z czasem zapomniałam o kilku rzeczach jak to pisze ''suspicious plum'' a obraz postaci sam przywołuje to co schowało się gdzieś w zakamarkach pamięci.
    pozdrawiam i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tacy bohaterowie, których wyglądu również nie pamiętam. Wtedy pomagam sobie opisami postaci na innych blogach:)

      Usuń
  7. Masz niesamowitą rękę, szkoda, że nie znałam Twojego blogu jak sama czytałam Sagę, a to drzewo geanalogiczne wizualnie wspomaga czytanie. :) Proszę rób dalej to co zaczełaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...