sobota, 17 stycznia 2015

Drzewo genealogiczne- trzecie pokolenie. Urodzeni od 1595-1635 r.

    To już trzecia część drzewa genealogicznego Ludzi Lodu, a raczej "dopiero". Niestety mój czas wolny za niedługo się kończy, od poniedziałku idę do pracy i zapewne kolejne pokolenie nie pojawi się tak prędko jak dotychczas:/ Nie mniej jednak nie poprzestanę na takim etapie, mam głęboką nadzieje ukończenia tego drzewa choćby nie wiem co!;)

    Co do samych rysunków nie ze wszystkich jestem zadowolona. Np. Tancred nie bardzo mi wyszedł, ale nie potrafiłam go poprawić, więc został taki jak jest. Oto uroki rysowania tradycyjnie, nie ma Ctrl Z  ani cofnięcia w historii ruchów :P

    Obrazek lepiej otworzyć w nowej karcie, bo rysunki są jeszcze mniejsze niż ostatnio.


10 komentarzy:

  1. Oooooooooh Kolgrim. EJ, niezla dupa ci z niego wyszła haha xD
    Zawsze go lubiłam, nawet jeśli Tarjeia zabił. No i ten twój jest taki zajebiiisty *3* i ten zadziorny uśmiech!
    Ale, rany. Mattias był rudy? Zawsze mi się wydawało, że był blndynem no lol xD chyba serio trzeba przeczytać od nowa, bo już sporo pozapominałam.
    sory za ew byki, piszę z tele xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to Kolgrim był dosyć przystojny, stąd taki rysunek. Natomiast Mattias tak, był rudzielcem.
      Spoko, ja nie też pisz zawsze na tel i wciąż musze poprawiać;)

      Usuń
  2. Kolgrim, Mikael i Tarjei wyszli Ci bosko. Mam nadzieję, że narysujesz ich jeszcze kiedyś w większym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mozemy doczekac sie kontynuacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki! Ze zniecierpliwieniem będę czekać na następne :) Jestem zachwycona Sagą o Ludziach Lodu oraz tą stroną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Kolgrim :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...