wtorek, 28 lipca 2015

Chciałabym poprosić Was o pomoc...

    Chciałabym kontynuować rysowanie drzewa genealogicznego, niestety dotarłam do pokolenia, które jest mi mało znane jeżeli chodzi o opis wyglądu bohaterów. Pomyślałam, że może Wy macie więcej wiedzy na temat poniższych postaci i pomożecie mi stworzyć chociaż ich ogólny wizerunek.

    Na rysunek postaci w największym stopniu składa się wygląd włosów i kolor oczu, oraz ogólny charakter. Staram się utrwalić w rysunku czy bohater jest zły, czy dobry, nieśmiały, czy bezpośredni i energiczny.

  Byłabym bardzo wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki. Oto postacie:

- Orjan Stage (mąż Leny)
- Christiana Stage (ich córka)
- Soren Grip (mąż Christiany)
- Tengel III Lind
- Sigrid
- Alv Lind (syn Irmelin i Niklasa)
- Berit (żona Alva)

  Oczywiście moja prośba nie oznacza, że sama nie zainteresuje się tymi bohaterami, wręcz przeciwnie będę szukać opisów, jednak z Waszą pomocą byłoby szybciej, szczególnie, że wiele osób prosiło o ciąg dalszy drzewa;)

 Dziękuję za każdą informację i pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Z tego co pamiętam Villemo wspominała,że Tengel III jest niezłym urwisem ;) A co do Sorena,to był za tym,by Vendel poszedł do wojska i nie uznawał metod Christiany.Chciał by jego syn był twardy itp. :P Niestety o wyglądzie nic mi nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybliża niaco ich charakter i jest niezłą informacją, bardzo dziękuje:)

      Usuń
    2. proszę ;) i niecierpliwie czekam na to drzewo :D

      Usuń
  2. Z tego co pamiętam Alv Lind miał subtelną i delikatną urodę. Z wyglądu przypominał elfa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, znalazłam ten fragment. Alv był blondynem o delikatnej urodzie.
    Berit była typem prostej, krzepkiej wiejskiej dziewczyny, Sigrid była wysoko urodzona, miała niebieskie oczy, natomiast Christiana nie była urodziwa:)
    Dziękuje za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do ciebie wielką prośbę gdybyś znalazła chwilkę czasu czy mogłabyś narysować Runego?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...