piątek, 24 lipca 2015

Portret Silje oraz wspomnienie z nad morza

Chcąc poćwiczyć malowanie kredkami odważyłam się na portret jednej z bohaterek Sagi. Początkowo miała to być Sol jednak po skończeniu szkicu stwierdziłam, że kobieta bardziej przypomina Silje.

Tak więc przedstawiam wam portret Silje wykonany kredkami akwarelowymi:




Nie mam kompletnie doświadczenia w malowaniu farbami, więc nie mam też wyczucia łączenia w ten sposób kolorów. Wiem, że kredki akwarelowe to nie to samo co akwarele ale może to być malutki wstęp do malowania farbami;) Wiem też, że moje malunki nie są jakieś szczególnie piękne jednak trening czyni mistrza nie?;)

Oprócz portretu zrobiłam kolejny pejzaż, tym razem nawiązujący do moich wakacji nad Bałtykiem:)



Pozdrawiam i biorę się za rysowanie kolejnego portretu:)


2 komentarze:

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...