poniedziałek, 1 maja 2017

Inspiracja z okładki - Dominik i Villemo z tomu "Zemsta"

  Wiem, wiem, dawno nie było niczego Sagowego, Ostatnio też rzadziej były posty, ale prawda jest taka, że rysuję więcej niż jestem w stanie Wam pokazać;) Dzisiaj spędziłam nad szkicownikiem prawie cały dzień, z małą przerwą na pójście na plac zabaw z dzieckiem, na który też wzięłam szkicownik i przybory, ale ostatecznie czytałam Sagę o Ludziach Lodu;)

  Dzisiaj skończyłam moją wersję okładki, pt. "Zemsta". Rysowałam ją z pięć razy i za każdym razem lądowała w koszu, tak ciężko mi było to ugryźć. W końcu zostawiłam tą, którą teraz pokazuję, chociaż nie do końca podoba mi się twarz Villemo i ręka Dominika...


Scena miała oddawać ich strach, czego w oryginalnej okładce mi brakowało. Poza tym miałam nadzieję "upiększyć" Dominika, chyba mi się to udało, ale niestety Villemo bardziej podoba mi się ta oryginalna, moja ma chyba za jasne włosy, chociaż z drugiej strony Villemo była blondynką z rudym odcieniem...a jak wy sądzicie?



No cóż, była to jedna z trudniejszych okładek, następna może pójdzie lepiej;) Którą chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu? Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Cały dzień rysunek? To powiem Ci, ze jestem lepszy. W pięć minut narysowalem dzisiaj słonoa, pingwinka, domek i hipopotama! Żona nawet zgadla, że pingwin to pingwin;) hehe. Rysunek robi wrazenie. Widać, że kupe pracy wlozylas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przez cały dzień narysowałam okładkę, kolorowankę i herb Hufflepuffu;)
      Kurde, to pobiłeś chyba rekord szybkości w rysowaniu, brawo^^
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. ale super :) emocje na twarzach mega mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, tak klimatycznie, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno przebrenelam przez cala sage + sage o czarnoksiezniku + sage o krolestwie swiatla. Marzy mi sie zebys narysowala cos z tej ostatniej.a z ludzi lodu to czekam na kontynuacja komiksu. Fajny byl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woęc komplet masz za sobą:) Bardzo bym chciała przeczytać SoKŚ, ale nie mam w bibliotece, a nie umiem zneleść ich w całości po fajnej cenie...
      Komiksu nie będę kończyć niestety, nie mam na to warunków:/

      Usuń
    2. To szkoda no ale trudno sie mowi. SoLL to juz czytalam pare razy. Pierwszy raz w 1992 roku. Pamietam jak sie czekalo az w kiosku pojawi sie nastepna czesc. Ach co za czasy to byly...

      Usuń
    3. No wiem, ale musiałabym mieć 40 godzinną dobę, żeby temu podołać;)
      To ja miałam wtedy 4 latka:D Moja mama kolekcjonowała Sagę:)

      Usuń
  5. Osobiście uważam, że twoja wersja jest lepsza niż z okładki ;) a ręka Dominika jest w porządku. + Chciałbym zobaczyć okładkę do ,,Ślady szatana" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:) Ooo tak, Ślady Szatana to ciekawa okładka:)

      Usuń
  6. Mnie się tam bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, a Pani ma śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie rysowanie pełną parą, chociaż zadroszczę, że znajdujesz czas na czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...