niedziela, 21 maja 2017

Moja interpretacja "Małej Syrenki" - praca konkursowa

  Witajcie kochani:) Mam nadzieję, że odpowiednio wykorzystaliście ten piękny, majowy weekend, mimo, że prognozy straszyły nas burzą i deszczem:P U mnie nie padało, a nawet się opaliłam, a jak u was?

  Ten rok, jak na razie był dla mnie głównie czasem rysowania zamówień i prac konkursowych. Tak się złożyło, że od od stycznia wzięłam udział w ...sześciu konkursach. Ciężkie to były dni, jednak rysowanie pod presją czasu jest troszkę męczące, ale okazało się, że opłacalne. Nigdy bym nie przypuszczała, że uda mi się coś wygrać, w  większości przypadków brałam udział dla zabawy ;P

  Czemu o tym piszę? Zachęcam Was moi drodzy do próbowania swoich sił w konkursach. Być może nie uda się za pierwszym, drugim, a może nawet i trzecim razem, a nagle przyjdzie taki dzień, że staniecie na podium! Pamiętajcie, tylko ten nie ma szans, kto nie bierze udziału:)

  Dzisiaj przedstawię Wam moją ostatnią pracę konkursową, tym razem organizatorką była Marcysiabush, a hasłem konkursowym: " Jestem z bajki".
Kto mnie obserwuje, ten wie, że klimat bajkowy, to mój ulubiony styl rysowania, więc tym bardziej chciałam stworzyć coś wyjątkowego. Wybrałam bajkę "Mała Syrenka", gdyż jest moją ukochaną animacją z dzieciństwa ever ^^
Do wykonania użyłam najpierw farb akwarelowych, potem markerów, a na końcu kredek i białego żelopisu. Miałam sporo czasu, więc mogłam na spokojnie dopieszczać szczegóły ;)


Jestem z tego rysunku bardzo zadowolona i cieszę się, że został doceniony. Jednak ta praca nie była moim pierwszym zamysłem. Początkowo rysowałam swoją wersję "Pięknej i Bestii", jednak popełniłam w niej sporo błędów (np. brak dłoni bestii na talii Belli), a panowie Płomyk i Zegar byli zbyt podobni do stylu Disneya. Postanowiłam zacząć wszystko od nowa i to była moim zdaniem dobra decyzja:)



Napiszcie mi proszę, w jakiś konkursach Wy braliście dotąd udział i czy udało Wam się coś wygrać, zachęcajmy innych wspólnie :)

33 komentarze:

  1. Kiedyś ''mała syrenka'' była moja ulubioną bajką, mogłam oglądać ją godzinami i wiele razy razy. Mama się dziwiła jak mogę tak często oglądać tę bajkę i mi się nie nudzi. Ale już wtedy przejawiałam ten nawyk... teraz jak np. spodoba mi się jakiś film to katuje go po wiele razy aż znam na pamieć haha :) Co do rysunków przepiękne! Tak sobie właśnie wyobrażam syrenkę:)\
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo:)
      Oglądałam tą bajkę na kasecie video, uwielbiam ją:)
      Też lubię oglądać fajne filmybpobkilka razy, czasami nawet wolę zobaczyć znany i lubiany film niż nowy;)

      Usuń
  2. Piękna praca, mega szczegółowa! Widać ile się nad nią napracowałaś :) Podziwiam za to, że jest dopracowana w każdym calu. Ja szczerze powiedziawszy nie za bardzo biorę udziału w konkursach plastycznych, jakoś nie pewnie się czuję ze swoimi umiejętnościami i jakoś wolę rysować sama dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa. Ja biorę udział w konkursach tylko takich, które mnie zainteresują (Wyjątkiem był ten nieszczęsny Karl), ale teraz chętnie porysuję coś sama dla siebie;)

      Usuń
  3. Syrenka jest i moją ukochaną bają ever ;) świetnie zinterpretowałaś tę postać, a Piękna i Bestia również wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała bajka, cieszę się, że tyle osób ja tak mocno kocha jak ja:) Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  4. Ja w tym roku brałam udział chyba tylko w konkursie u Ilojleen, jeżeli chodzi o konkursy na różnych blogach :/ Ja na początku zabrałam się do rysowania mnie jako Kopciuszka, ale już na początku mi się znudziło to rysowanie - nie mam ostatnio weny na rysowanie na kartkach A4, nawet A5. Ostatnio lepiej rysuje mi się w szkicownikach Lilla Lou. Twoja praca przedstawiająca syrenkę jest przepiękna! Na początku nie zauważyłam tych wszystkich pięknych szczegółów! Świetna robota!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam pewna, że weźmiesz udział w tym konkursie, ale skoro cię to znudziło to wiadomo, nic na siłę;)A w konkursie Samanty Lesiak nie brałaś udziału? Ah, to było w Halloween, w zeszłym roku, to tak;)Dzięki! ^^

      Usuń
  5. Bardzo bardzo ładna praca!! Widziałam już ją i dalej uważam że cudna! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  6. Syrenka jest piękna :)
    Ja brałam udział tylko w konkursach kosmetycznych i książkowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      W takich też brałam udział, fajnie jest czasami próbować szczęścia;)

      Usuń
    2. A jeszcze fajniej jest coś wygrać ;)

      Usuń
  7. Piękna, kolorowa praca! Bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna praca! tyle szczegółów i malutkich drobiazgów, naprawdę cudo
    nie dziwię się że została doceniona, jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenka wyszła super :) Lubię Twoje bajkowe pracę :) Ja czasem się pokuszę o udział w jakiś rozdaniach i przyznam, że już dwa razy mi się udało coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)To super, że udało ci się wygrać, ja w rozdaniach nie mam szczęścia:P

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...