wtorek, 5 września 2017

Urlopowe rysunki ołowkiem

Witam wszystkich w tym wyjątkowym okresie. Koniec wakacji, początek roku szkolnego, koniec wyjazdów urlopów, lata... Jednak nie ma się co smucić, święta coraz bliżej xD
Ostatnio pisałam Wam, że wyjeżdżam, ale jestem już z powrotem i nadrabiam zaległości na Waszych blogach:)

Na wakacje wzięłam ze sobą mały szkicownik a5, który nie bardzo lubię, oraz ołówek akwarelowy B4. Okazało się, że ten duet jest bardzo ciekawym połączeniem i szkicownik ponownie powrócił do łask:) Co narysowałam? Poniżej przedstawiam rysunki w kolejności od pierwszego do ostatniego.

1. Fleur Delacour fan art.- piękność występująca w "Harry Potter i Czara Ognia". Nie jest to dzieło, ale dzięki temu portretowi zaczęłam trochę wyczuwać kredkę akwarelową, która wcześniej jakoś mnie nie interesowała ^^


2. Rogogon Węgierski fan art. - smok, którego Harry Potter wylosował w pierwszym zadaniu TurniejuTrójmagicznego. Ten rysunek miał wyglądać jak ilustracja do rozdziału i chyba mi się udało ^^ Dzięki mocno chropowatej powierzchni kartki smok ma fajne łuski ;)
Rysowałam go na kolanie będąc na plaży xD 



3. Zgredek fan art. - Tym razem postanowiłam wzorować się na zdjęciu, chociaż nie do końca. Tzn, szkic wykonałam wg zdjęcia, ale potem musiałam podładować telefon i przez to, że nie był w zasięgu mojej ręki dokończyłam go z głowy.
Zdjęcie, na którym się wzorowałam KLIK



4. Bellatriks Lestrange fan art. - ona też jest wzorowana na zdjęciu, ale przerobiłam ją na bardziej bajkową. Narysowałam ją bardzo szybko, bo chyba w jakąś godzinkę. Miła być tylko małym ćwiczeniem na zabicie nudy, a wyszła nie najgorzej;) Wiem, ma świński nos xD
Link do zdjęcia KLIK


To wszystko na dzisiaj, dajcie znać, który rysunek Wam się najbardziej podoba i czy też zabieraliście, lub macie zamiar zabrać na wyjazd jakieś przybory do rysowania:) Pozdrawiam:*

18 komentarzy:

  1. Zgredek jest świetny, najbardziej mi się podoba ;D
    Taa, świński nos nie wygląda zbyt ładnie ale reszta jest akurat dobra.. chociaż to w sumie ciekawie wygląda. Tak śmiesznie jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!^^
      Ten nos mogłam po prostu podgumować, ale nie lubię nanosić poprawek na gotowe rysunki:P

      Usuń
  2. Bellatriks mi się najbardziej podoba, i ten nos wcale nie jest świński, bardziej zadziorny, co dopełnia postać, plus to wysokie czoło. U Fleur i Zgredka pojawiają się nie równe oczy, u Skrzata jest to na plus, wygląda, jak by Harry miał mu dać skarpetkę, nie wiem skąd takie porównanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ci się podoba!:D
      Ta pierwsza ma bardzo krzywe oczy, wiem:(
      Co do Zgredka, to możliwe, że wzorowałam się na zdjęciu właśnie z tego momentu ze skarpetą;)

      Usuń
  3. Super rysunki naprawdę dla mnie jesteś mistrzem! Te prace, rysowałaś je bardzo szybko w nie najwygodniejszych pozycjach a wyszły rewelacyjnie tylko pozazdrościć talentu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, bardzo mi miło, dziękuję za przemiły komentarz:*

      Usuń
  4. Jak nie przepadam za ołówkowymi pracami tak Twoje rysunki są cudne! Świetnie operujesz szarością i fajnie że nie boisz się mocno cieniować. A najbardziej podoba mi się pierwsza praca, ma prześliczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co komentarz, to inny faworyt, to wspaniałe:D Lubie mocny kontrast, stąd takie cieniowanie;) Bardzo dziękuję ^^

      Usuń
  5. Smok jest super, a dziewczyna z pierwszego rysunku po prostu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zwłaszcza podoba mi się Bellatriks i Zgredek - tak uroczo wyszedł! :o
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten smok! Wygląda tak graficznie, idealnie pasowałby jako ilustracja do książki :) Sam smok fajnie wystylizowany, ciemny zamek w tle dopełnia całości.

    Postać z ostatniego rysunku wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki efekt mi chodziło z tym smokiem, super, że ci się podoba:)

      Usuń
  8. Jejkuuuu naprawdę rewelacja. Coś pięknego. Zgredek idealny. Aż mnie coś wzięło na rysowanie. Czuje się dobrze w krajobrazach i martwych naturach. Kiedyś jak chodziłam do technikum chodziłam na fajne kółko plastyczne do domu kultury i przychodzili studenci uczyli nas. Super sprawa. Potem poszłam na studia i czasu nie było. Zaniedbałam się przez ten czas. Muszę znów porysować. Kupiłam sobie kredki Progresso. Są wspaniałe, mięciutkie. Miałam też pełno ołówków tego typu.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...