czwartek, 21 września 2017

fan art do anime Mirai Nikki - Yuno Gasai


Hej wszystkim :) Dawno nic nie pisałam, naiwnie sądziłam, że mając wolne zyskam więcej czasu na blogowanie, ale życie jak zwykle zaskakuje. Szkoła, dom, załatwianie spraw zajmują mnóstwo czasu, który pędzi jak szalony. Też tak macie?:)

Ostatnio były same posty związane z Harrym Potterem, więc dla odmiany pokażę Wam mój fan art. do anime, które mozolnie oglądam. Serial jest fajny, troszkę krwawy i mroczny, czyli taki jak lubię. Mocne sceny mnie zawsze inspirują, także będzie troszkę krwi na arcie ^^

Postać, którą narysowałam, to Yuno Gasai, słodka, aczkolwiek mega niebezpieczna dziewczynka. Moim zdaniem jest bardzo udanie wymyśloną osobowością:)
Rysunek wykonałam wyłącznie markerami i białym żelopisem. To czarne tło jest koszmarne, ale to dlatego, że nie mam czarnego Promarkera tylko jakiś zwykły, który nie pokrywa równomiernie powierzchni:/



Wzorowałam się na tym:



Nie ma to jak narysować od czasu do czasu coś w stylu anime, to takie...odświerzające ^^ Dajcie znać co tam u was! Pozdrawiam:*

26 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej wyraz twarzy, niewinnego dziecka, co fajnie wygląda z plamami krwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie połączenie ma coś w sobie złowieszczego xD

      Usuń
  2. Moim zdaniem tło nie szkodzi, jakbyś nie napisała to bym nic nie zauważyła :P Moim zdaniem taka nierównomierna czerń nie wygląda źle, równomierna może byłaby zbyt płaska. Super Ci wyszła Yuno, bardzo podobają mi się te luźne kosmyki włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie, tak czy siak muszę się w końcu zaopatrzyć w porządny czarny marker;)
      Bardzo ci dziękuję ^^

      Usuń
  3. No te plamy z krwi dodają niepowtarzalnego klimatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możevto dziwne, ale lubię rysować takie krwiste plany xD

      Usuń
  4. Śliczne. podziwiam Twój talent.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie zauważyłam, żeby coś było nie tak z tłem, jest w porządku :)
    Jak najbardziej udało Ci się oddać niewinny charakter postaci. W ogóle bardzo fajnie, że nigdy nie przerysowujesz postaci z grafiki, tylko robisz je po swojemu zachowując charakterystyczne cechy. To się nazywa twórcza praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydawało, że to mega się rzuca w oczy xD
      Super, że ci się podoba:)
      Staram się nie kopiować prac innych, tylko przerabiać na swój styl, super, że to doceniłaś :*

      Usuń
  6. Czas pędzi, oj pędzi. Nim się obejrzałam z gimnazjum przeskoczyłam na studia, haha. Tak jest. Złudna nadzieja, że wydaje Ci się, że masz więcej czasu, a tu niespodzianka. Lepiej sobie nie obiecywać. :)
    Powiem Ci, że Twój fanart lepszy niż wzorzec. Podoba mi się!
    Pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy cierpimy na brak czasu niestety:/ No cóż, dlatego trzeba się cieszyć każdą chwilę:)
      Dzięki:*

      Usuń
  7. Jaka urocza Yuno! Jej twarz wyszła Ci przeuroczo, naprawdę wygląda dużo lepiej niż w anime :) swoją drogą, bardzo miło jest tu zobaczyć postać z jednego ze swoich ulubionych anime :) Mirrai Nikki oglądałam już dawno temu, ale bardzo mi się spodobało przez swoją żywą i szybką akcję :) jak lubisz horrory to polecam Elfen Lied, kocham je! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow jaki cudowny rysunek, chyba nawet lepszy niż oryginał <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne *o* Ona wygląda jakby kogoś zamordowała a teraz robiła słodkie maślane oczy i próbowała wmówić innym, że to nie ona XD

    astrofizykiprzypadki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, twój fanart wygląda niesamowicie. :D
    Yuno ma piękne usta, i delikatne oczy, a jednocześnie widać jej "obłąkanie".
    Tło wygląda dobrze, nie widać żadnych przecieków czy innych mankamentów które zdradzałyby, że to nie promarker. :)
    Pozdrawiam ^o^/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci że wyszła jeszcze lepiej jak oryginał. Cudne. Bardzo lubię mangi. To naprawdę świetne :) Podoba mi się tu, zostaje na stałe.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...