środa, 8 listopada 2017

Centaur - fan art przedstawiający Ronan'a

Witajcie kochani:) Ostatnio wielką przyjemność sprawia mi rysowanie magicznych stworzeń, także dzisiaj jedno takie Wam przedstawię. Będzie to centaur, czyli pół koń pół człowiek. Nie jest to jednak byle jaki przedstawiciel tego gatunku. Nazywa się Ronan i jest postacią występującą w serii książek o Harrym Potterze.

Czym się charakteryzował? Ronan, jak na centaura, miał dosyć łagodne usposobienie i słynął z tego, że odczytywał przyszłość z gwiazd. Miał rude włosy, brodę, kasztanowe umaszczenie i czerwony ogon. Centaury słynęły też z bladej skóry, umięśnionych ciał i z końskich uszu i nosów. Nie wszystko udało mi się odtworzyć, jednak mam nadzieję, że fani Harry'ego Pottera łatwo rozpoznają tą postać:)



Wykonane jak zwykle markerami i kredkami. Ogólnie tło mi się bardziej podoba od samej postaci, a było najprostsze do narysowania;) Rysunek jest duży, bo chciałam jak najdokładniej ująć oczy centaura, mam nadzieję, że się udało.

Na dzisiaj to tyle, dajcie znać czy się podobał, lub co jest z nim nie tak. Życzę miłego dnia i obyście za bardzo dzisiaj nie zmarzli, bo mnie rano prawie uszy odpadły od tego mroźnego wiatru ;)

12 komentarzy:

  1. Tło wprowadza fajny klimat, do tego jest podobne do oczu, przez co dobrze mu z oczy się patrzy. Mam jednak wrażenie, że coś nie tak jest z jego mięśniami na brzuchu :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Tak, ten brzuch to był koszmar i nie wyszło to tak jak miało

      Usuń
  2. Wow! Boska praca! To tło rzeczywiście robi wrażenie i bardzo podoba mi się Twoje cieniowanie, świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intensywne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry lubię Harrego, a centaury pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Jejku. Jaki piękny wygląd bloga. Zmiany na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Zmieniłam wygląd, bo tamten już mi totalnie się znudził i jednak nie pasował do mnie;)

      Usuń
  6. Praca robi wrażenie, tło wyszło genialnie, naprawdę jak realistyczne nocne rozgwieżdżone niebo :) sama postać też bardzo mi się podoba, lubię magiczne stworzenia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...