wtorek, 21 listopada 2017

Inspiracja z okładki tomu "Gorączka" - Villemo

Cześć wszystkim:) Ostatnio obiecałam, że wstawię na bloga rysunek dotyczący Sagi o Ludziach Lodu i dzisiaj tą obietnicę spełniam. Jak głosi tytuł będzie to kolejna inspiracja z okładki, czyli rysunek inspirowany okładką książki, a dokładnie tomu "Gorączka".

Tym razem mój pomysł troszkę odbiegł od oryginału, ponieważ zależało mi na tym, aby ukazać ładny, bajkowy krajobraz. Poza tym usunęłam ze sceny Dominika, ponieważ Villemo, która jest ukazana na okładce "Gorączki" ma długie włosy, a jak wiadomo, w momencie kiedy Dominik widział ją kąpiącą się w jeziorze miała krótkie włosy, a nie długie. Oczywiście mogłabym ją narysować z krótką fryzurą, ale jak wtedy zasłoniłabym jej biust? xD



Tak więc ostatecznie przedstawiam wam Villemo kąpiącą się w jeziorze w jakimś urokliwym miejscu:) Mam ogromną nadzieję, że rysunek się spodobał, bo kolorowanie tych skał i roślin zajęło mi chyba wieki xD


Zachęcam wszystkich, szczególnie osoby, które po raz pierwszy weszły na mojego bloga, do zerknięcia w Spis Treści:) Ostatnio sporo czasu spędziłam na jego aktualizacji, więc łatwo można teraz znaleźć różne starsze posty, w tym poprzednie ispiracje z okładki;)
Serdecznie pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja inspiracja :D. Oryginał też super, ale w Twojej jest to "coś". Ma w sobie ten urok. Oby tak dalej. ;].
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mi też okładka Gorączki się bardzo podoba:)

      Usuń
  2. Świetny krajobraz. Heh, niejednego skusiłby taki obrazek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ilustracja i ta dbałość o szczegóły w tle, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wchodzę do Ciebie na bloga to zawsze mówię - zacznij czytać sagę - mamy w domu, ale jakoś jeszcze nie umiem się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę, fajnie, że masz Sagę w domu i możliwość sięgnięcia po nią, jak tylko będziesz chciała:)

      Usuń
  6. Całkiem uroczy i przyjemny rysunek. Podoba mi się jej zadowolona mina. :D Tylko to, co jest w tle nieco za bardzo wychodzi do przodu i odwraca uwagę od postaci i pierwszego planu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...