piątek, 17 listopada 2017

Z cyklu Sagowe miejsca...

Witajcie kochani:) Nie pokażę Wam dzisiaj żadnego rysunku (aczkolwiek mam kilka w kolejce), natomiast będą piękne zdjęcia. Nie, nie moje, znalezione w internecie, ale wg mnie bardzo dobrze oddają klimat niektórych miejsc związanych z Sagą o Ludziach Lodu.

Robiłam dzisiaj porządek w dysku google i okazało się, że miałam tam zapisanych dosyć sporo takich uroczych miejsc, także dzielę się nimi dzisiaj:)
Większość zdjęć znajduje pod hasłem Norwegia, więc zapewne w mniejszym lub większym stopniu pokazują one faktycznie elementy jej krajobrazu. Dajcie się ponieść magii tych miejsc:)

Dolina Ludzi Lodu (zdjęcie pokazuje okolice Valdres, Norwegia)


Nieodłącznym elementem Doliny jest lodowiec, który zagradzał do niej wejście




Domek w Dolinie Ludzi Lodu latem. Takich zarośniętych, drewnianych domków w Norwegii jest bardzo wiele:)


Smutny obraz przedstawiający stojącą w ogniu Dolinę Ludzi Lodu


Kościół w parafii Grastensholm z najstarszą częścią cmentarza


Chata w której mieszkali Svartskogen'owie (rodzina Eldara)


Zachód słońca nad Martwymi Wrzosami

Dwór Elistrand

Łódź strasznego Przewoźnika, czy ta, którą Mattias odbył samotną podróż w nieznane?

Droga do starego Askinge

Mroczne Stragesti

Jak Wam się spodobały te miejsca? Zdjęcia lądują w zakładce "Sagowe miejsca", gdzie możecie zobaczyć inne obrazki, zapraszam:)

17 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!!! Wspaniałe widoki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się spodobały:)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, faktycznie oddają charakter SoLL. Czekam na rysunki z niecierpliwością ;) Pozdrawiam i miłego wieczoru/dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w twój gust:)
      Już niedługo ^^

      Usuń
  3. Wspaniałe ujęcia. Poczułam się jak w Sadze. pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  4. ach tak właśnie sobie wyobrażałam klimat z Sagi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Saga o ludziach lodu, aż miło przypomnieć sobie o tych książkach. Moja mama była ich wielką fanką. Faktycznie bardzo urocze i klimatyczne zdjęcia. Chciałoby się czytać w takich miejscach tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! Od razu ma się ochotę rysować architekturę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i mnie takie miejsca by przekonały do rysowania architektury^^

      Usuń
  7. To ostatnie zdjęcie zainspirowało mnie do akwareli. Piękne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ależ by się chciało tam być! Najlepiej z sagą pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...