środa, 3 kwietnia 2013

Nowy dział:)?

  Czytam właśnie Sagę o Czarnoksiężniku i aż mnie ręce świerzbią, żeby narysować jej bohaterów:D Wiem, że blog jest o SoLL i to na te rysunki czekacie, ale najlepiej rysuje mi się postacie, o których aktualnie czytam, wtedy obraz jest najsilniejszy...Dlatego dodałam nową stronę, zatytułowana SoCz i tam będę wrzucać rysunki i informacje na temat kolejnej sagi Margit Sandemo. Mam nadzieję, że nie narażę się na wasze niezadowolenie. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne i chętnie spełniałabym wszystkie rysunkowe życzenia, jednak aby coś dobrze narysować muszę mieć na to ochotę:)

Żeby nie było tak merytorycznie to pokarze wam moją Sandemowską kolekcję: Z tyłu cała Saga o Ludziach Lodu, z przodu Saga o Czarnoksiężniku:)


I jeszcze ciekawe zjawisko, które zobaczyłam dzisiaj po wejściu na blogera. Mój blog zmienił nazwę z "Saga o ludziach Lodu w rysunkach" na " Saga o Ludziach nieregularny wygląd po wojnie..." ??? Wspaniałe tłumaczenie google:P


8 komentarzy:

  1. Marzę o posiadaniu takiej kolekcji *.* Ja mam niestety tylko pierwszą część SoLL.
    Nie wiem, co myślą o tym inni czytelnicy, ale ja podziwiam wszystkie Twoje dzieła, niezależnie od tematu. Zresztą sama uwielbiam SoC, więc chętnie zobaczę Twoją wizję bohaterów (zwłaszcza, że nie ma ich tam wielu).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że będziesz też rysować postaci z poza SoLL. Sama również tam obecnie SoCz i chętnie przekonam się jak ty wyobrażasz sobie jej bohaterów. Mam tylko nadzieję, że nie zaniedbasz głównego tematu bloga. Czekam na kolejne genialne prace. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zdecydowałaś się na coś więcej niż SoLL.
    Ja osobiście uwielbiam SoC. :)
    Ciekawi mnie to, jak wyobrażasz sobie bohaterów SoC.
    Czekam na pierwsze rysunki postaci i oczywiście na dalsze obrazki z SoLL. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spodobał się wam mój pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aktualnie utknęłam przy 12 tomie SoCz, za mało czasu żeby usiąść i zacząć dalej przewijać te kartki chociaż palce mnie świerzbią :) Twój pomysł uważam za genialny, ponieważ sama lubię te 2 sagi, aczkolwiek nie chce żebyś zaniedbała blog o SoLL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo fajny, może ja wreszcie przeczytam sagę o czarnoksiężniku. Ciekawa jestem nowych rysunków :) Kolekcja bardzo zacna, ja mam tylko SoLL, ale nie jest to najpiękniejsze wydanie (kupowałam tę edycję z Faktem).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ludzie są perfidni i po prostu szkoda to wszystko komentować, aby nie dawać im przypadkiem żadnej satysfakcji. Co do kobitki, ma grzywkę, więc czoło może być wysokie, ale faktycznie nie planowałam tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciate this post. Let me try it out.

    Feel free to visit my page; advice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...