piątek, 7 czerwca 2013

Czas obciążonych:) oraz walka ze spamem:/

Witajcie moi kochani:) Bardzo długo nie zmieniałam nic na blogu w kwestii wyglądu, a od długiego czasu chodziły mi po głowie rożne pomysły właśnie z tym związane. W końcu wpadłam na pomysł stylizacji bloga w sposób tematyczny związany oczywiście z Saga o Ludziach Lodu.

Przez najbliższy miesiąc, lub dłużej, tematem przewodnim są dotknięci złym dziedzictwem. Dlatego baner, napisy, kolorystyka, oraz inne elementy (książki własnego autorstwa)  będą do nich nawiązywać (jest tez filmik z postaciami).
Jeszcze wczoraj blog był prawie cały czarny, jednak nie przepadam za taką kolorystyka więc zmieniłam na odcienie zieleni. Zgniła zieleń i toksycznie fluorescencyjna bardzo kojarzy mi się z "złą" krwią płynąca w żyłach dotkniętych:)



Następnymi tematami będą m. in. wybrani, miłość, świat nadprzyrodzony itd. Zobaczymy czy się uda:)

Co sądzicie o tym pomyśle i nowym wystroju bloga?

Druga ważna sprawa, niestety mało przyjemna. Męczy mnie coraz bardziej powiększający się spam na moim  na moim blogu. zastanawiam się co z tym zrobić...czy uniemożliwić anonimom wypowiadanie się na blogu, czy włączyć weryfikację obrazkową? Jest mi przykro kogokolwiek w jakikolwiek sposób ograniczać, ale moja skrzynka pocztowa woła o pomstę do nieba:/ Jak zwykle interesuje mnie jakie jest wasze zdanie.

18 komentarzy:

  1. wystrój bloga zajefajny, pomysł cudowny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym raczej zostawiła komentarze anonimowe bo może ci ludzie boją się inaczej wypowiadać. A wystrój bloga jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ekstra, cieszę się też, że zachowałaś chociaż w pasku bocznym 2 postacie z komiksu, bo naprawdę je uwielbiam :) Jedyną wadę jest to, że blog jest bardzo szeroki i - przynajmniej u mnie - nie mieści się w ekranie.
    Natomiast co do spamu w komentarzach, to ja nie usuwałabym opcji ,,Anonimowy", bo wiele osób nie ma konta na wszystkich tych serwisach, które są dostępne, a chce po prostu skomentować twoje prace :) Natomiast jeśli przez ,,spam" rozumiesz te dziwaczne komentarze w języku angielskim, które reklamują polskie blogi, to podobno działa na nie włączenie weryfikacji obrazkowej (która trochę utrudni pisanie komentarzy, ale tego nie uniemożliwi). Znam nawet jednego bloga, na którym osoby komentujące piszą w komentarzu hasła, które im się wyświetlają, a potem dopisują do nich ,,tłumaczenie" ;)
    Natomiast ja miałam problem z tymi angielskimi komentarzami na swoim blogu i jakoś sobie poradziłam. Włączyłam opcję moderowania komentarzy (którą uwielbiam, bo wiem o każdym nowym komentarzu) i wyłączyłam wysyłanie wiadomości o komentarzach na skrzynkę pocztową, żeby jej nie zaśmiecać. Początkowo przychodziły do mnie wiadomości o kilkunastu komentarzach dziennie, ale po kilku dniach oznaczania ich jako ,,spam" przestały się pojawiać (no dobra, może jakieś 2-3 miesięcznie, ale to wszystko ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie bardzo podoba się szerokość bloga, to przez ta animacje z rysunkami, muszę ją pomniejszyć i wstawić jeszcze raz. Z tymi komentarzami to moderacja też jest jakimś wyjściem, spróbuję, dzięki za pomoc:)

      Usuń
  4. Wow! Wystrój bloga genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szablon, bardzo podoba mi sie ta zielen oraz swietnie, ze jakies bloki tematyczne pojawiaja sie u Ciebie. Sama chyba tez o czyms takim musze pomyslec. Co do spamu to ja tez mam ten problem, dostaje pelno jakichs smieciowych wiadomosci, mam wlaczony anty spam, ale wszystko i tak przychodzi na meila. Chyba najlepszym rozwiazaniem jest weryfikacja obrazkowa. Ktos przeciez moze nie miec konta na google i chciec sie wpisac, wtedy klapa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam juz wczesniej pisać, że super wystrój, ale czekałam na nowy post :) Co do spamu.. niestety nie potrafię Ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga!:) Bardzo podoba mi się nowy wystrój. Przykro słyszeć o tym spamie:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przybyłam, zobaczyłam i oniemiałam. Jak mi się tutaj podoba! Widać, że znasz się na rzeczy. Trudno mi się wypowiedzieć na temat tych pomysłów, bo w ogóle pierwszy raz tu jestem. Jestem jednak pewna, że cokolwiek jeszcze wymyślisz, będzie dobre. W każdym razie obserwuję, bo naprawdę jest co!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło mi, że dołączyłaś do grona obserwatorów, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz:)

      Usuń
  9. Pomysł na wystrój świetny :)
    Na pewno przygotowanie tego zeżarło Tobie masę czasu - tym bardziej doceniam, pochwalam i jestem ciekawa kolejnych odsłon!

    W kwestii spamu, chyba dostałaś już wyczerpujące temat rady - nie będę się powtarzać, ale współczuję. Nic przyjemnego miec zasypaną skrzynkę... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś pani w bibliotece polecała mi tę serię, ale jakoś zawsze mam co innego do czytania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ci polecała:) Mam nadzieję, że w końcu znajdziesz czas na Sagę, na prawdę warto:)

      Usuń
  11. Bardzo ładny wystrój!
    Ech, spam jest praktycznie wszędzie, niestety. Możesz włączyc weryfikację obrazkową, to pomaga, choc jest irytujące dla komentujących.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do naleśników to tak naprawdę składniki zawsze wrzucam "na oko" ;) Nie lubię, kiedy jest zbyt gęste, dlatego często się zdarza, że mleko jeszcze dodaję :D Olej też czasem dodaję oraz kiedy są to naleśniki na słodko to dodaję również cukier.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez chwilę myślałam, że trafiłam na innego bloga ^^ Korzystna zmiana, tylko u mnie ten gif w pasku bocznym wystaje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...