poniedziałek, 24 czerwca 2013

Vanja i Tamlinek :)

 Witajcie po długiej przerwie:) Byłam z rodziną na krótkich, ale udanych wakacjach w Wiśle, więc nie miałam czasu na przyjemności związane z rysowaniem. Po powrocie jakoś odpycha mnie od komputera, więc dzisiaj będę rysunki tradycyjne w ramach ćwiczeń rysowania kredkami. Zapraszam:)

Młoda Vanja z Tamlinem, kontury wykonane długopisem, pokolorowane kredkami i ołówkiem. Już dawno chodzili mi po głowie, aż w końcu doczekali się urzeczywistnienia;)



Saga, rysunek wykonany samymi kredkami, nie miałam żadnego zamysłu na ten obrazek, efekt końcowy jest przypadkowy, chciałam po prostu poćwiczyć rysowanie portretu:)


Mam tez informację dotyczącą mojego komiksu. Jeżeli ktoś czeka na dalszy ciąg to niestety go nie będzie. Nie umiem przez to przebrnąć, poza tym w takim tempie rysowałabym ten tom chyba z 5 lat. To nie oznacza, że komiksów nie będzie, będę robić krótkie komiksy z jakimś fajnym motywem, który akurat mi się spodoba, lub na wasze życzenie:)

Do następnego wpisu;)

16 komentarzy:

  1. Chciałabym umieć rysować tak jak Ty :)
    Uwielbiam przeglądać Twojego bloga, jest świetny :)
    Bardzo się cieszę, że postanowiłaś robić komiksy z motywami, ostatni komiks o Sol niezmiernie mi się spodobał :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamlin, którego narysowałaś jest niesamowity! Właśnie tak go sobie wyobrażałam. Aż ciarki przechodzą mi po plecach, kiedy na niego patrzę;) Vanję wyobrażałam sobie jako bardziej delikatną dziewczynkę, ale każdy ma własne wyobrażenie;) Bardzo lubię oglądać Twoje prace:) Wspaniale rysujesz:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wyobrażam sobie Vanje trochę delikatniej, wyszło inaczej niż zamierzałam:) Dziękuję:)

      Usuń
  3. Świetne rysunki!
    Dokładnie tak samo wyobrażałam sobie Vanję i Tamlina ♥
    Mam do Ciebie małą prośbę:
    Mogłabyś kiedyś narysować Tristama? :D
    Uwielbiam tego bohatera i bardzo chciałabym zobaczyć Twoje wyobrażenie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem czy go narysuje, a na pewno nie w najbliższym czasie. Pożyjemy zobaczymy;)

      Usuń
  4. Cały rysunek jest wprost idealny. Odkąd znalazłam twój blog zazdroszczę ci talentu. A od pewnego czasu marze żebyś narysowała TO miejsce gdzie przebywają dusze dotkniętych i wybranych którzy przeszli na stronę dobra to raczej nie małe wyzwanie bo każdy ma inne wyobrażenie co do tego miejsca ja na przykład widzę jasne miejsce coś jakby niebo chmury dużo mgły...
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Życzę dużo wolnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Powiem szczerze, że jestem zaskoczona propozycją, bo nigdy szczególnie nie wyobrażałam sobie tego miejsca...Wyobrażałam sobie raczej, że żyją oni normalnie na ziemi, obok swoich, ale ukazują się tylko w razie konieczności:)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje rysunki, a ten jest genialny. Świetne wyobrażenie Vanji i Tamlina, uwielbiam te postaci, a Ty narysowałaś je wspaniale. C:
    Podoba mi się pomysł z komiksami, sama chętnie bym coś takiego wykonała. Tymczasem będę czekać na Twoje rezultaty. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym umieć się tak posługiwać kredkami, w moich rękach zawsze tworzą raczej kolorowe plamy XD Bardzo mi się podoba ten drugi rysunek, wyszedł tak naturalnie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tak ich sobie wyobrażam.
    Szkoda, że nie będzie dalszego ciągu komiksu, ale dobrze Cię rozumiem. Czekam na inne! ;)
    Tak sobie myślę, kogo chciałąbym zobaczyć u Ciebie. I wiesz co? Nową, zaktualizowaną Tulę! Da się zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacja Tuli będzie na pewno, tymczasem rysuje jej domeny i trochę mi to zajmie czasu :)

      Usuń
  8. Vanja i Tamlinek wyszli słodko! Naprawdę! Tak słodko, że byłabym skłonna Vanję polubić (tak słodka jest, że nie trudno mi skojarzyć jej geny z wyobrażeniem Christy, jakie noszę w głowie!)!

    W kwestii technicznej: prawy kącik ust Vanji jest za daleko wyciągnięty. Powinien byc krótszy (wiem, że przy procesie rysowania się takich szczegółów nie widzi). Znacznie poprawiłaś natężenie stosunku intensywności koloru włosów, do koloru skóry. Dobrze! :D
    Oczy dziewczyny są ciepluteńkie, ale trochę puste. Dodałaś bliki, ale przydałby się również cień na białkach oczu! :D
    Tamlinek zaś kojarzy mi się z wczesnośredniowiecznymi wyobrażeniami smoków. :) Jest demoniczny i mija się z moim wyobrażeniem swojej małej formy, ale Twoja wizja mnie urzeka. :D


    Saga wyszła dobrze!
    Wiem, że się uczysz, ale progres widać!
    Mięśnie tęczówki zarysowałaś nieźle! :D
    Praca idzie w dobrym kierunku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kącik ust zauważyłam dopiero na kompie, po zrobieniu zdjęcia, ale podczas rysowania wciąż coś mi nie pasowało w jej ustach, teraz wiadomo co;P Co do proporcji w natężeniu kolorów to wycwaniłam się mocnym konturem,wyrazistymi oczami i ustami, na co pozwolił mi bajkowy charakter postaci:)
      Będę pamiętać o cieniach na białkach!:)
      Dzięki:)

      Usuń
  9. Genialnie rysujesz dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rysunki! Chciałoby się umieć tak rysować ;_;
    Co do komiksów, to faktycznie za długo by to szło, choć chętnie bym zobaczyła efekt całościowy *.* Niemniej jednak cieszę się, że narysujesz co poniektóre scenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa rysunki swietne, choc zupelnie inne ;) To dobrze, ze wyprobowujesz rozne style i rozwiazania ;) Pierwszy jest piekny jezeli chodzi o kolory i pomysl, drugi to juz w pelni profeszjonal ;) Tak pieknie wycieniowany, ze az zazdrosc mnie uderza XD Ciesze sie, ze wakacje sie udaly. Moze jakies fotki z Wisly? Wracaj tu czesciej! (sie odezwala regularnie blogujaca XD)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...