wtorek, 21 lutego 2017

Fanarty Death Note, w roli głównej L i Kira

 Witajcie kochani. Dzisiaj pomęczę Was troszkę moimi rysunkami przedstawiającymi postacie z anime (tak, znowu, nie moja wina, że są takie inspirujące;)). Pisałam Wam, że oglądam obecnie Death Note, więc nikogo nie zdziwi fakt, że bohaterami posta będą główni bohaterowie tego mrocznego anime.

  Pierwszy fanart przedstawia mojego ulubionego bohatera, którego nazywają tajemniczo "L". Jest to bohater pozytywny, bardzo ekscentryczny i szalenie inteligentny. Walczy o sprawiedliwość na świecie i pomaga policji rozwiązywać najtrudniejsze sprawy.



Technicznie: markery, kredki akwarelowe, biały żelopis i biała kredka Derwent Coloursoft, czarny cienkopis. Początkowo miał być bez tła, ale coś mnie podkusiło. Nie wiem czemu wybrałam czerwony, niebieski bardziej by pasował:/

  Drugi bohater to postać negatywna. Tego przystojniaka nazywają Kira i jest mordercą, który chce usunąć ze świata wszystkich złych ludzi i w ten sposób stać się nowym Bogiem. Jest mroczny, sprytny i równie inteligentny jak L. Nikt nie zna jego twarzy i nie spodziewa się, że Kirą jest sympatyczny, szkolny geniusz, w dodatku syn komendanta policji! ( to nie spoiler, tego dowiadujemy się od samego początku;))


Technicznie: kredki akwarelowe, czarny cienkopis , biały żelopis

   Bardzo mnie świerzbią palce, żeby napisać recenzję Death Note, ale nie chce tego robić póki nie skończę oglądać, wiadomo;) Niestety utknęłam na 33 odcinku, który nie chce się załadować i powoli zaczynam się niecierpliwić...Czy ktoś z Was poda mi link do tego odcinka z napisami lub dubblingiem i mi pomoże?

   Ostatnio sporo rysuję postaci z anime, więc chcę wyjaśnić pewną kwestię. NIGDY nie przerysowuje bohaterów, a jedynie sugerując się ich wyglądem tworzę swoją wersję. Jedynym wyjątkiem była Misaki z Kaichou Wa maid Sama, to dlatego, że była to moja pierwsza tego typu praca i to właśnie dzięki niej dowiedziałam się, że przerysowywanie nie jest dla mnie;) Także nie sugerujcie się stylem, który pokazuję, żeby się dowiedzieć jak anime wygląda na prawdę to musicie zagłębić się w internet. Aczkolwiek przy recenzji na pewno wrzucę kilka scen z filmu:)

   Mam nadzieję, że osoby, które nie znają tego anime odnajdą inne wartościowe rzeczy w tym poście. Dajcie znać co sądzicie o fanartach i nad czym musiałabym jeszcze popracować, aby rysunki były lepsze:)

Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. bardzo ładnie postacie męskie Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. L ma świetne spojrzenie! Doskonale go uchwyciłaś :D ale Light Yagami też spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam L, bez niego to anime to nie to samo. Rysunek L jest mega. Masz szalenie fajną kreskę. Pozdrawiam :) Choć całe obejrzałam, to chętnie zagłębię się w lekturze recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, że L nie przetrwał do końca, był najlepszy:)
      Dzięki:)
      Recenzja już wkrótce bo skończyłam oglądać.

      Usuń
  4. Obydwa portrety bardzo mi się podobają. Fajnie, że u L. poprzetykałaś jego czarne włosy czerwonymi akcentami nawiązującymi do tła, ale trochę brakuje mi tego na koszuli. Druga praca także robi wrażenie, ogólnie podoba mi się jak w swoich rysunkach cieniujesz włosy. Tu jednak dałabym trochę chłodniejsze tło, by "odkleiło" się od postaci, według mnie trochę zaburza jej odbiór, wychodzi do przodu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, koszula, jakoś nie pomyślałam, dzięki:)
      Bardzo ci dziękuję za porady:)

      Usuń
  5. Całkiem podobni są, hehe ;) Death Note'a pamiętam bardzo dobrze, była to jedyna animacja którą dociągnęłam do końca. Jeszcze za czasów gdy wszystkie odcinki można było znaleźć na YouTubie. Ostatnio postanowiłam się za coś zabrać w wolnej chwili dla odprężenia i powoli zaczynam oglądać Ergo Proxy. A jak u ciebie?
    Podeszłabym trochę do tego tematu Kiry. Teoretycznie (jak pamiętam) Kirą zostawał ten, co został właścicielem Notatnika, jakże i przez większość akcji rzeczywiście był nim Light. Ale były jednak te momenty, często podstępnie układane, że Kirą stawał się ktoś inny (kiedyś była sprawa z "fałszywym" Kirą chyba?).
    Reasumując obejrzaną serię stwierdzam, że w Death Note'cie nie było żadnej postaci pozytywnej, jedynie negatywne albo neutralne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę obejrzeć coś lekkiego i o miłości. Mam na oku pewne anime, ale nie pamiętam teraz tytułu:/
      Wg mnie Kira był tylko jeden. L i N wiele razy powtarzali, że Kira to Light, a pozostali to albo Drugi Kira, albo XKira albo coś innego. A jeżeli ktoś mówił o kimś Kira to dlatego, że nie wiedział o tym, że tak na prawdę to Light wdzystko uknuł;)
      Faktycznie postaci pozytywnych ze świecą szukać, ale zaliczyłabym do nich ojca Lighta:)

      Usuń
  6. Bardzo ładne rysunki :) W anime się mało orientuję, choć mój chłopak lubi i sam swego czasu też tworzył takie prace :) Tak sobie teraz pomyślałam, że może kiedyś uchylę u siebie rąbka tajemnicy jego prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Myślę, że wpadłaś na wspaniały pomysł, z przyjemnością bym zobaczyła jego prace:)

      Usuń
  7. 'Death Note' widziałam bardzo dawno temu, było to jedno z pierwszych anime jakie obejrzałam :) Naprawdę jest świetne i myślę, że spodoba się również osobom które niekoniecznie siedzą w anime. A prace super, świetnie Ci wyszli <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...