piątek, 24 lutego 2017

Moje fantastyczne zwierzę - Floraun

  Hej wszystkim:) Ostatnio pisałam troszkę o tym, że biorę udział w kilku konkursach organizowanych przez blogerów, a jeden z nich już dobiega końca, więc chyba mogę pokazać co na niego przygotowałam;)

Konkurs jest organizowany na blogu Ilojleen, a poniżej macie baner, który Was tam przekieruje. Pozostało jeszcze kilka dni, więc może ktoś jeszcze spróbuje swoich sił;)


   Zadaniem konkursowym jest narysowanie swojego wymyślonego fantastycznego zwierzaka. Tematyka bardzo mi przypadła do gustu, bo można było użyć wyobraźni. Rzadko rysuję zwierzęta, ale taka dowolna forma jest dla mnie zbawienna;)
Do rysunku trzeba dodać imię zwierzaka i krótki opis (to drugie nie jest obowiązkowe).

To moja praca:


Opis pracy:

Floraun Jest niesamowitym połączeniem zwierzęcia z rośliną (fauna i flora). Jego sierść to miękki, puszysty mech, a grzywna i ogon to długie, jędrne źdźbła trawy. Poroże obrasta delikatny bluszcz, a cała postać zakwita pachnącymi kwiatami. To jednak nie wszystko. Floraun każdym swoim krokiem powoduje, że nawet z najbardziej jałowej ziemi wyrasta świeża roślinność. To niesamowite zwierzę przesypia zimę i budzi się około marca, aby pomóc naturze przywrócić wiosnę.
Floraun może pokazać się także niespodziewanie w miejscu np. dotkniętym klęską żywiołową. lub na obszarze zniszczonym wybuchem wulkanu, aby pobudzić roślinność do życia. Jest strachliwy i nie ufa ludziom, zobaczenie go przez człowieka niemal graniczy z cudem, jednak nie jest to nie możliwe. Jeżeli ktoś dba o środowisko i żyję zgodnie z naturą może mieć szczęście zobaczyć Florauna ukradkiem. 

Ludzie mówią tak:
Gdy ktoś Matce Naturze nagrzeszy
Floraun przybędzie i ją pocieszy.

Technika wykonania to: postać - kredki akwarelowe, tło - farby akwarelowe, plus farba akrylowa biała

Dzisiaj to z mojej strony wszystko. Kto z Was też brał udział w tym konkursie?
Trzymajcie kciuki:)


20 komentarzy:

  1. ooo... życzę wygranej! Pomysl na zwierzaka jest bardzo kreatywny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny! Ja zrobiłam Latacza :D Życzę powodzenia!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wiedziałam, że weźmiesz udział, ciekawa jestem twojej pracy:) Dzięki:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, fajny miałaś pomysł :) Trzymam kciuki, mam nadzieję, że wygrasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie dziękuję, żeby nie zapeszać:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł ;) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wygrasz na pewno:) praca jest zjawiskowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż wątpię, ale może moja praca zostanie chociaż wyróżniona:)

      Usuń
    2. no więcej wiary w siebie;)

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowy i efektowny rysunek. Podoba mi się efekt uzyskany z połączenia tekstury trawy i sierści. Poza tym ciekawy opis zwierzęcia. Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzak wyszedł fenomenalnie! Grzywą przypomina mi liany w dżungli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki pies Shreka;) piekny zwierz;) szkoda, ze zostalo tak malo czasu do konca konkursu, bo i ja bym wziął udział hahaha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie pasuje;) OOOj to wielka szkoda, następnym razem może się uda:)

      Usuń
  9. Miałaś świetny, bardzo oryginalny pomysł! Życzę powodzenia w konkursie!
    Też chciałam wziąć udział, nawet zrobiłam jakieś wstępne szkice, ale jakoś nie miałam sił żeby skończyć :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...