niedziela, 12 lutego 2017

Meet The Artist Meme czyli kilka faktów o mnie - w rysunkach;)

   Hejka wszystkim:) Jakiś czas temu otrzymałam nominację do Meet The Artist Meme, od Lazurkowej Sztuki, (kliknijcie w nazwę to zobaczycie o co chodzi). Nigdy wcześniej o tym nie słyszałam, ale idea mi się spodobała. Trzeba napisać co się lubi, nie lubi, co ma się w torebce itd. Można w artystyczny sposób "powiedzieć" coś o sobie. Osobiście postanowiłam wszystko narysować, ale dodam też opis, bo niektóre rysunki mogą być niezrozumiałe;)

Moje meme to zbiór rzeczy, które lubię, których się boję, tych co nie cierpię i zawartość mojej torebki.




Wybrane rzeczy, które bardzo lubię to:
Kotki
Przybory do rysowania i oczywiście rysowanie:)
Popcorn (jem codziennie:P)
Blogger i blogosfera
Góry
Koniki, kucyki, pony:)
Ezoteryka
Anime
Czary
Las, drewno 
Włosomaniactwo

To czego się boję:
Pająki, szczególnie te co są w mieszkaniach, wiecie takie z długimi, cienkimi nogami brrrr
Szczypawice, skorki, czy jak to się tam zwie to ohydztwo
Duchy, wierzę w nie i boję się, że kiedyś jakiegoś zobaczę:/
Zwierzęta wodne. Kiedy jestem w wodzie boję się, wszystkiego co jest w niej i może mnie dotknąć. Poza tym wiem, że jeśli istnieją potwory na świecie to właśnie w głębinach...kto wie, może kiedyś jakiś wypłynie...

Poniższych rzeczy nie cierpię:
Deszczu, kiedy jest zimno
Upałów (nie lubię się opalać)
Braku weny, lub jeśli czegoś nie umiem narysować
Budzika rano i rannego wstawania
Cukru i większości słodyczy (są pewne wyjątki, kiedy mam smaka)
Gotowania

W mojej torebce znajdują się:
Portfel z dokumentami i "grubą" kasą
Portmonetka na drobne
Drewniany grzebień
Lusterko
Klucze
Gaz pieprzowy (do samoobrony)
Parasol
Chusteczki
Długopis
Tabletki
Karta Śkup

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam:P Jestem ciekawa, czy mamy ze sobą coś wspólnego, dajcie znać:)

Do tego challengu nominuję:
MadCalanchoe
Akacja Kreatywnie
Amiluna Art
Ishtir

25 komentarzy:

  1. ha też mam gaz pieprzowy:D chłop mi dał xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać meet the artist *-* od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia swojego [takiego nie w ll], ale...zgubiłam kartkę, na której miałam szkic ;-; też nie przepadam za upałami...jestem blada jak śmierć, opalanie mi nie służy...
    Aż nabrałam ochoty na popcorn ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób meme, jestem ciekawa czego się o tobie dowiem:)

      Usuń
  3. Naprawdę świetny pomysł i wykonanie posta. W bardzo fajny humorystyczny sposób Cię opisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, to chyba jedyne wyzwanie, które chciałabym wykonać. Też mam fioła na punkcie włosów, ale to pewnie z tego powodu, że są strasznie słabe. Szczypawic nienawidzę, choć żadna nigdy mnie nie ugryzła, a w torebce z reguły noszę tylko książki XD

    Ps. świetna interpretacja wyzwania. Serdecznie pozdrawiam - Amil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zostałaś nominowana:)
      Moje też są okropnie słabe, mimo zagłębiania się w porady włosomaniaczek i praktykowania świadomej pielęgnacji nadal się okropnie łamią:/
      Mnie też żadna nie ugryzła, ale są przerażające!
      Dziękuję:D

      Usuń
  5. Ojej i dzięki za n o nominacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam popkorn :D nie jem codziennie, ale mogłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, świetnie to zrobiłaś :D A powiem Ci nawet, że mamy sporo wspólnego :D Rozumiem strach przed pająkami i szczypawicami, mnie to nawet motyle przerażają D: Nie wiem nawet skąd się to wzięło, kiedyś się tak ich nie bałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Kiedy byłam mała łapałam wszystkie robale rękami i chowałam do słoików, nie wiem jak mogłam tak robić, aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl!

      Usuń
  8. Świetne wszyło, podoba mi się forma, w jakiej wszystko ujęłaś :)
    Też nie lubię pająków i innych robali :D
    Gaz pieprzowy też by się przydał, już dawna mam go sobie kupić i ciągle zapominam :/
    Dziękuję za nominację, bardzo chętnie wezmę udział! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, co do gazu to faktycznie lepiej mieć, kiedyś miałam taki w kształcie długopisu;)

      Usuń
  9. Też nie cierpię gotowania! A dzwoniący budzik to najgorszy koszmar :) Pięknie to wyszło, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodzą tutaj i w pierwszej chwili pomyslałam, że pomyliłam blogu a po chwili ''ahhhh nowy wystrój bloga!''. Przepiekny nagłówek, dlugo na niego patrzyłam:) Ciesze sie ze na Twoim blogu jest tak kolorowo, gdyz nie lubię czerni. Wierzysz w duchy?? Ja niezbyt.. probuje sobie wmawiac ze nie istnieją, a gdybym kiedys jakiegos zobaczyla to chyba bym umarla... masakra! bardzo kreatywnie siebie przedstawilas, sliczny rysunek.Pozdrawiam!:)
    Aha i brak weny to cos strasznego, tez tego nie nawidze:P
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się boję meduz, fuj, fuj, fuj. Gdy tylko jakąś zobaczę, nie ma mnie w wodzie w ciągu kilku sekund. Taka fobia, nic nie poradzę. Oczywiście to co nas łączy to chyba zamiłowanie do kotków! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rysunek jest rewelacyjny :)
    Też nie lubię się opalać ;) Jak na plaży to tylko z wielkim parasolem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rysunek :D PS. Pająków też nie lubię i to bez względu na to czy mają cienkie czy grube nóżki- drżą na mój widok ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...