czwartek, 2 marca 2017

Pierwszy przegląd szkicownika (2016/2017)

   Witajcie:) Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł, aby zrobić podsumowanie rysunków ze szkicownika, a dzięki Waszemu poparciu wzięłam się do roboty dosyć szybko. Szkicownik zapełniłam do połowy i są to rysunki mniej więcej z pół roku, będącego przełomem 2016 i 2017.
No dobra to zaczynamy:)

1. Szkicownik, z którego korzystam to Canson One Art Book formatu a5, kartki są łączone za pomocą spirali, są lekko fakturowane i nie do końca białe. Bardzo polecam ten egzemplarz:)




2. Pierwsza strona to niepodobny autoportret (mam dużo ciemniejsze włosy:P)


3. Różyczki - kredki akwarelowe rozmyte wodą, z lewej strony są jakieś szkice stóp i dłoni.


4. Pierwsze próby rysowania Promarkerami. Z lewej strony ślicznie pomarszczona kartka, lubię takie coś haha:)


5. Postacie do drzewa genealogicznego Ludzi Lodu. Jak widać markery totalnie przebijają, to też fajny efekt ^^




 6. Próbowałam przerysować kota z Alicji w Krainie Czarów, ale mi się po połowie znudził. Nie lubię przerysowywać:/ Teraz widzę, że wygląda trochę jakby wystawał z kartki ^^


7. Słowiańska dziewczyna. Miała być kolorowanką, ale ostatecznie sama ją pokolorowałam:P Jak widać na tym i pozostałych stronach, lubię pozostawiać niezamalowane kartki. Po pierwsze, nie lubię rysować z dwóch stron, a po drugie, jak mam jakąś luźną kartkę, to ją przyklejam w te puste miejsca:)


8. Mój pierwszy Podaj Dalej Challenge, potem był tego nawał:)




9. Powrót do przeszłości. Starałam się odwzorować jak i co kiedyś rysowałam.



10. Luźne szkice dziewczyn i Challeng od Antie. To chyba moja ulubiona OC, którą dostałam do narysowania


11. Kolorowanka przedstawiająca Geishe.


12. Jakieś proste linearty o różnych różnościach...


13. Moja pierwsza manga, przerysowana, ale ją lubię:)


14. Mangi ciąg dalszy...


15. Moja pierwsza okładka z Sagi o Ludziach Lodu w tym szkicowniku. Z lewej komiksowe scenki.


16. Jesteśmy w temacie Lovely Complex (anime). Lubie ten fan art:)


17.  Kolejne Podaj Dalej Challenge, sporo tego było XD



18. Okładka tomu " Córka Hycla" z Sagi o Ludziach Lodu. Podoba mi się, że jest taka kolorowa ^^


19. Rysunek z okazji halloween, chyba najlepszy jaki dotąd zrobiłam na to "święto".
Prawda, że te przebicia z markerów są ciekawe???:D


20.  Fan art do Toradory.


21. Ludzie Lodu


22. Moja OC, Hanna Paladin. To chyba jedyna OC, którą wymyśliłam i narysowałam



23.To jest rysunek dla jednej z blogerek, zrobiony na podstawie jej zdjęcia, poznajecie kto to? ^^


24. Trzy fan arty do Angel Beats (anime)




25. Ostatni w tym podsumowaniu - okładka do tomu "Zawierucha" Sagi o Ludziach Lodu. Moim zdaniem najbardziej klimatyczna ze wszystkich.


  Podsumowując. Narysowałam 33 konkretne rysunki, nie licząc szkiców i lineartów. Nie wiem czy to dużo, zobaczymy następnym razem;) Kolejne podsumowanie planuję zrobić za kolejne pół roku i wtedy będę mogła porównać. Oczywiście to nie są wszystkie moje rysunki z tego okresu. Mam kilka prac na formacie a4 lub innym, które umieszczam w segregatorze. W swoim czasie zrobię z nich również podsumowanie.

Na deser przygotowałam filmik z pokazem slajdów 




Któryś rysunek szczególnie Wam się spodobał? Dajcie znać, czy widać jakieś postępy, bo ja mam wrażenie, że stoję w miejscu:/ 
Pozdrawiam wszystkich:*

24 komentarze:

  1. Proste linearty. Jak to fajnie brzmi..;) ależ ja lubię pooglądać jak ludzie rysuja, malują, czy rzezbią;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże! Zauroczyłam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i ending z Nany, super!

      Usuń
    2. Ciężko mi było wybrać utwór z Nany, bo wszystkie są piękne:)

      Usuń
  3. Przepiękne rysunki i szkice a ten kotełek boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba taki sam szkicownik, z tym że nie jest tak zapełniony jak Twój :) Piękne prace, bardzo wiele mi się podoba, aż ciężko wybrać najlepszą :) Kota z Alicji w Krainie Czarów też rysowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kot to bardzo wdzięczny obiekt do rysowania, sama nie wiem, czemu mi się znudził, dzięki:)

      Usuń
  5. Jakie piękne! Też mam ten szkicownik :) Te różyczki i Kot z Alicji w Krainie Czarów są cudne!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szkicownik jest dosyć popularny, jest faktycznie dobry:) Dziękuję:)

      Usuń
  6. uwielbiam Twe komiksy:D najbardziej jara mnie o Vanji i Tamlinie który kiedyś opublikowałaś chciałabym coś dalej z tego :);D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podobają, chętnie bym je rysowała, gdyby nie zajmowały aż tyle czasu:/

      Usuń
  7. Większość szkiców i rysunków kojarzę z wcześniejszych postów, fajne jest takie przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to mam niewiele rysunków, które nie publikuje, więc jak ktoś jest na bieżąco z blogiem, to wszystkie zna:)

      Usuń
  8. Ja również większość rysunków pamiętam z Twoich postów, świetnie rysujesz, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że blog zyskał nowy wygląd :) super szkicownik, tylko szkoda, że taki mały
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, postanowiłam trochę tu pozmieniać:) Lubię rysować na małym formacie, bo nie lubię kolorować dużych powierzchni i zużywać materiałów;)

      Usuń
  10. Ja zawsze marzyłam o takim szkicowniku , ale nigdy nie potrafiłam rysować tak pięknie jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, myślę, że marzenia trzeba spełniać:)

      Usuń
  11. Wow , mój szkicownik przy twoim wygląda mega amatorsko xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się taki post :) Sporo rysunków. Muszę przyznać, że każdy jest śliczny. Najbardziej spodobał mi się 6- cudny jest ten rysunek ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...