niedziela, 5 marca 2017

Zapraszam na mój blog podróżniczy! :D

Hej, hej. Dzisiaj będzie krótko, bo ślęczę nad kompem już kilka dobrych godzin i pora coś porobić w domu;) Postanowiłam założyć bloga o tematyce podróżniczej. Wpadłam na ten pomysł już dawno temu, ale jakoś nie umiałam się za to zabrać. Tyle fajnych miejsc widziałam, które są warto opisania, że teraz ogromnie żałuję, że nie zrobiłam tego dużo wcześniej.

Drogi czytelniku jeśli
interesują cię podróże, odkrywanie nowych miejsc, szczególnie w Polsce, lub szukasz praktycznych wskazówek dotyczących wyjazdu

 masz dziecko, któremu trudno dogodzić i zwykły plac zabaw nie spełnia jego oczekiwań

 jesteś ciekaw moich zdjęć z wyjazdów, lub po prostu mnie lubisz

To zapraszam Cię serdecznie na bloga



Pozdrawiam serdecznie:*

15 komentarzy:

  1. Love the style of your blog!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  2. O, uwielbiam podróże, chętnie poczytam o nich coś z Twojego punktu widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, chętnie zajrzę :) Przy okazji gratuluję wygranej w konkursie u Ilojleen! Zasłużyłaś :D
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)
      Dzięki, nie mogę w to uwierzyć haha:D

      Usuń
  4. Zaobserwowane, postaram się wpadać jak tylko się da, ale z czasem zawsze ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś :D Też bardzo lubię odwiedzać nowe miejsca, więc bloga z przyjemnością będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a co mi tam;) Super, mam nadzieję, że podzielisz się ze mną jakimiś fajnymi zakamarkami:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...